Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 Har klødd litt i hle dag, det har økt litt, og nå klør jeg som besatt over hele meg! Hva skjer?? Er ikke allergisk mot noe! Tror jeg...? Aldri klødd så mye før :S Noen som vet? plis?
MaRiAnNe_85 Skrevet 26. september 2012 #3 Skrevet 26. september 2012 Allergisk reaksjon.. Var slik på meg en gang og måtte på sykehuset å få sprøyte..
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #4 Skrevet 26. september 2012 Allergisk reaksjon.. Var slik på meg en gang og måtte på sykehuset å få sprøyte.. HvA var du allergisk mot da? Aldri vært allergisk før. Er ikke gravid nei hi
MaRiAnNe_85 Skrevet 26. september 2012 #5 Skrevet 26. september 2012 Det vet jeg fremdeles ikke.. Fikk dette to ganger uten å vite helt sikkert hva som er årsaken bak. Siste gangen var det ikke såå ille så fikk foreskrevet antihistaminer i tabellett form.. Om det ikke gir seg så ring legen å få en time:)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #6 Skrevet 26. september 2012 Det vet jeg fremdeles ikke.. Fikk dette to ganger uten å vite helt sikkert hva som er årsaken bak. Siste gangen var det ikke såå ille så fikk foreskrevet antihistaminer i tabellett form.. Om det ikke gir seg så ring legen å få en time:) Skal heldigvis til legen i morgen, for noe annet da, men kan spørre han hvis det ikke gir seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå