Gå til innhold

Noen med peiling på 'tappegrafsing'?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nærmer meg termin og er ekstremt utålmodig, så jeg prøvde i dag å kenne etter om jeg kunne kjenne livmortappen, event om det var noen åpning..

Men jeg kjenner ingenting jeg.. Betyr det rett og slett at jeg har for korte fingre.. :/

(angrer nå litt på at jeg bare går til lege og ikke jordmor som sikkert kunne ha undersøkt for meg..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var like utålmodig som deg, selv om det frarådes å gjøre det selv. Det kan jo føre til infeksjoner og slik. Jeg kjente heller ingenting, men stappet fingrene så langt inn som jeg klarte, og roterte litt rundt. Gjorde litt vondt, og da jeg tok fingrene (pekefinger og langefinger) ut følgte slimproppen med og jeg sto med den mellom fingrene (ja, ekkelt!) Senere på dagen fikk jeg uregelmessige rier. Neste dag ble de kraftigere, men ikke regelmessige. På natta startet fødselen skikkelig. Jeg er kanskje ikke den rette til å si det, men var jeg deg ville jeg latt jordmor ta seg av det :) Ble litt skremt av hele greia.

Skrevet

Jeg kan ikke skjønne at det skal være så mye verre og farligere at jeg kjenner litt forsiktig selv, eller at jeg og samboer har sex, enn at jordmor putter fingrene oppi der..

Penis til samboer er jo lengre enn min langefinger for å s det sånn.. Og ikke nødvendigvis renere enn en nyvasket og spritet hånd..

:/

Men jeg kjente jo som sagt absolutt ingenting - tror rett og slett ikke jeg kom langt nok oppi..

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Gjør nå ikke det da, du er jo ikke på termin engang! Slapp av, ungen kommer til slutt uansett.

Skrevet

Gjør det ikke for å sette igang noe.. Vil bare vite hvordan det ligger an! Ingen planer om å rote rundt oppi der, bare kjenne litt.. Har fødselsangst og denne ventingen tar knekken på meg..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...