Pigalopp:-) Skrevet 27. september 2012 #26 Skrevet 27. september 2012 Solvår Hegge er veldig flink, syns jeg..! Her kan man se priser og bestille time osv: http://www.solhegge.com/index.html Og her er den norske bloggen hennes, der kan du se MASSE bilder av naturlig permanent makeup http://sols.blogg.no/ Jeg fikk også opp henne da jeg søkte, og syns brynene her er fine! :-) http://sols.blogg.no/permanent_makeup_bryn.html
Miamimom Skrevet 27. september 2012 #27 Skrevet 27. september 2012 Dette var jo det perfekte eksempel på hva jeg mener. Det er en smakssak om det er pent eller ikke,men det ser like fullt ikke naturlig ut! Nå er det ikke det som spiller noen rolle for mange,og det er jeg klar over. Men dere ser vel alle at dette ikke ser naturlig ut?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #28 Skrevet 27. september 2012 http://www.evigfin.n...ndling_bryn.php Det ser ganske naturlig ut etter denne siden å bedømme Men kjenner ei som har fikset dette på tattoo sjappe - å hun ser ikke ut, for å si det mildt... Vist dei bruker vanlig tatto farger , så ber du om trøbel og styggheit. HUSK tatto farger skal ikkje brukest.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #29 Skrevet 27. september 2012 Solvår Hegge er veldig flink, syns jeg..! Her kan man se priser og bestille time osv: http://www.solhegge.com/index.html Og her er den norske bloggen hennes, der kan du se MASSE bilder av naturlig permanent makeup http://sols.blogg.no/ Hvor holder hun til? Har hun hjemmeside for klinikken også? Fant ikke noe kontakt informasjon på bloggen.. siden hengt seg opp, også tok jeg den bare bort.. Hun holder til her: http://www.solhegge.com/kontakt.html Hjemmesiden til klinikken er den øverste linken. For øvrig reiser hun vel litt rundt og jobber også, og har lært opp mange, så om du sender en mail kan hun nok sette deg i kontakt med noen i nærheten av der du bor...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #30 Skrevet 27. september 2012 Evt ta kontakt via facebook: http://www.facebook.com/groups/6530273502/
MrsMilla Skrevet 27. september 2012 #31 Skrevet 27. september 2012 Er det fint? Jeg har fryktelig stusslige øyebryn, og søsteren min mener det er løsningen. Tror egentlig ikke jeg er fan... Skjønner deg. jeg har også spinkel hårvekst i ansiktet - og alle er så utrolig lyse. Bruker pr i dag brun vannfast mascara og påfører forsiktig de få fjonene jeg har som skal være bryn, sånn bare for å farge de litt, og slik at de er noe holdbare om det regner. Vannfast mascara på øyenbrynene?? Hva med brynliner eller brynskygge? Ser vel mer normalt/ekte ut å? Faktisk ikke, bruker en veldig forsiktig, en lys brun, og det gir absolutt best resultat. Har prøvd det meste. Men den må helst ikke være helt ny, og jeg har vel kommet fram til en grei teknikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå