Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 Har denne senga: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50080315/ Så denne senga i et program på tv ikveld,så sier jeg: det er lik senga til **** (barnet vårt) Så svarer han: godt å se at andre også handler på Ikea. Ble ikke mer snakk om den saken, men tolket det som at han tenker at Ikea er dårlig.
TPK Skrevet 26. september 2012 #2 Skrevet 26. september 2012 Hva med å spørre om det faktisk var det han mente? Jeg tolket ikke svaret hans sånn... Så forøvrig ut som en fin seng :-)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #4 Skrevet 26. september 2012 Hvorfor må du tolke? Vi har den også og det har mange i familien og mange bekjente også.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #5 Skrevet 26. september 2012 Hvordan hadde dere tolket det da? HI
Gjest Gullguttene Skrevet 26. september 2012 #6 Skrevet 26. september 2012 Ikea hadde jo litt dårlig rykte på seg "før i tiden". Men de har jo tatt seg veldig opp og nå har de jo til og med en sånn ordning at du kan prøve senga så og så lenge, og hvis du ikke er fornøyd så bytter du bare. Vi har seng fra Ikea og er veldig fornøyd
It's all about me Skrevet 26. september 2012 #7 Skrevet 26. september 2012 Samme seng som jenta mi. Vi lette lenge etter slik seng, og dette var den beste og mest solide av alle slike senger vi fant. Den er helt superduper.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #8 Skrevet 26. september 2012 Kast han på hue og ræva ut av huset!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #9 Skrevet 26. september 2012 Hvordan hadde dere tolket det da? HI Jeg har faktisk ikke for vane å tolke noe som mannen min sier,jeg... Hvis jeg ikke skjønner helt hva han mener, så spør jeg. Er ikke det vanlig da? Skjønner ærlig talt ikke helt hva du mener med innlegget ditt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå