Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 Om jeg vet at unnfangelsen av spiren i magen skjedde for to uker siden,og jeg tar en g-test med ukesindikator og den viser at jeg er lengre på vei,kan det da indikere at det er mer enn et barn i magen? Er nemlig litt bekymra over at magen er definitivt større tidlig denne gang,enn med de to andre som er født i samme måned hvert sitt år. Ville jo tro at graviditeten med barnet som ble unfanget 3 mnd etter først ville kommet fort. Men dengang ei,den syntes ikke før jeg var 4 mnd nesten...
TPK Skrevet 26. september 2012 #2 Skrevet 26. september 2012 (endret) Svangerskapet regnes vel fra siste mens, og det er jo vanligvis 10-14 dager før eggløsningen (og omtrent da unnfangelsen skjedde), så at den viser 1-2 uker lenger enn du trodde er vel ikke så rart. At magen kommer tidligere på 2-3-4.mann er også veldig vanlig. Men tviler på at du har så mye babymage enda hvis det er 2 uker siden unnfangelsen, er nok bare oppblåst! Ellers så vet jeg ikke svaret på hovedspørsmålet ditt. Kan godt hende det indikerer flere barn for alt jeg vet. Endret 26. september 2012 av GGI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå