Gå til innhold

EasyWalker Duo (regntrekk)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en bagdel og en sportsvogndel, finnes det noe regntrekk som passer til vogna når det er en av hver del? Finner kun enten til to bagdeler eller to sportsvogndeler. Hvis ikke, hvordan løste du det?

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Nope, det finnes ikke.. Her har jeg funnet det som virker enklest, bagdelen får sitt trekk, også dekker jeg til sportssetet til guttungen med det trekket som er beregnet på begge sportsdelene, er litt kronglete første turene, men fått dreisen på det nå:

Fester det nede først, så ruller jeg den delen som ikke er i bruk, så den kan klemmes mellom bagdelen og midtstanga, også fester jeg den oppe ved håndtaket. Da er begge ungene tildekket, og får maks tilgang til luft :)

Prøvde først å dekke til begge deler med det trekket som er til sports delene, men det ble mye dugg ut av det, og nekter å tro at jenta fikk tilstrekkelig med luft ned i bagen.. Tror nok den vogna egentlig er beregnet på tvillinger, ikke like gjennomtenkt med søsken ellers.. Men den er en utrolig god vogn, og så fort jeg fant knepet på det med regntrekket, så var det hele perfekt for min del, og ungene ;)

Gjest Gullguttene
Skrevet

Takk for svar:) Skjønner ikke hvorfor jeg var anonym, dårlig uvane det der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...