Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 Når jeg gikk på skolen var jeg flink, hadde 5 og 6' ere i det meste, men nå er jeg håpløs! Mannen min "mobber" meg for det, jeg synes det er grusomt å ikke huske så godt lengre....jeg stresser mye mere nå, kan det være derfor?Jeg føler meg nesten dum på jobb eks. hvis jeg ikke husker hvilke kunder som har vært på hvilke dager og hva det gjaldt:P
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 26. september 2012 #2 Skrevet 26. september 2012 Jeg glemmer også fort. Tror det kan skyldes stress jeg. Mange tanker i hodet, og mye som skal koordineres rett og slett. Vet om mange som har det sånn:-P
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #3 Skrevet 26. september 2012 Langvarig stress kan gjøre at man husker dårlig. Men kan være greit å be om en del blodprøver neste gang du er hos legen hvis du mener det er et stort problem for deg. F.eks. kan ustabilt stoffskifte og kobbermangel gi slike symptomer. Det kan for lite søvn også gi. Og drikker man for lite slik at man er dehydrert så kan man også huske dårligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå