Gå til innhold

Baby rommet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart begynne å male babyrommet, men vil ha en kjønnsnøytral farge :) gjerne lys, men ikke helt hvit :P noen forslag ?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gul eller lyse Grønn :)

Skrevet

Jeg er ikke så fan av de fargene :P

Skrevet

Da er det jo bare hvit igjen da:) som jeg ser på som Nøytral,eller grå eller Brune :)

Skrevet

Vi har malt jenterommet i lys grå. Tror fargen het morgendis (hvis jeg husker rett i hva vi valgte). Er ihvertfall veldig fornøyd! :)

Skrevet (endret)

Jeg har sagt at babyrommet skal forbli blått uansett om det kommer jente eller gutt. Det er tross alt mitt gamle pikerom og jeg elsker den blåfargen. Men har nå kommet til at vi maler det grått. Det fordi planen med hvit brystpanel utgikk, også har jeg funnet en utrolig stilig tapet med svart/hvit/grå bjørkestammer som jeg skal ha på den gamle skuvsenga jeg skal pusse opp. Gleder meg som bare det til å begynne maleprosessen og redebygginga. Men litt tidlig ennå. Uke 17 til lørdagen..... ;-)

Så jeg ville anbefalt grå eller beige. Utrolig mange flotte nyanser å velge mellom. :-)

Endret av Vårbarnet med vårspire
Skrevet

Morgendis er nydelig. Beige er jeg så lei av.. Vi har malt det lys olivengrønt.

Skrevet

Er en fare som nettop er kommet som heter kalkgrå, den er heeeeelt nydeli, ren og dus. Passer godt på et barnerom. Jeg skal male denne på lille gutt sitt rom, men kun den ene veggen ,resten i klassisk hvit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...