Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 Flere som skal se barnets beste ikveld?Lurer på hvor det ene barnet lir boende, hos far eller fosterforeldrene, sårt:S
* SMÅ EINSTEINS Skrevet 26. september 2012 #2 Skrevet 26. september 2012 Jepp, må vist vente en halvtime pga den hersens fotballen:/
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 26. september 2012 #3 Skrevet 26. september 2012 Er stuptrøtt, men må få det med meg. Så sitter her og venter
BareMas Skrevet 26. september 2012 #4 Skrevet 26. september 2012 Jepp, mÅ vist vente en halvtime pga den hersens fotballen:/ H******** fotball! Bare glad mannen ikke er hjemme, for da slipper jeg Å se det!
Chelseafan Skrevet 26. september 2012 #5 Skrevet 26. september 2012 er jo best for det barnet og bo hos Fosterforeldre,så lenge han er oppvokst der,mener jeg,men faren bør jo ha god kontakt med han og at han overnatter hos han,men hovedomsorgen bør være fosterforeldre
chicaah Skrevet 26. september 2012 #6 Skrevet 26. september 2012 Veldig usikker på hvor gutten havner til slutt. Det er jo en veldig vanskelig avgjørelse å ta. På den ene siden er jo far en oppegående mann som barnevernet vurderer kan gi forsvarlig omsorg for gutten. Han har jo heller aldri hatt mulighet å vise det heller. Han er liksom ikke fratatt omsorgen for gutten. På den andre siden har gutten bodd hele sitt liv i fosterhjemmet, der tilknytningen er veldig sterk. Hva vil være det beste for gutten? Er glad det ikke er jeg som skal ta den avgjørelsen altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå