Gå til innhold

Å kjøre med hæler....:P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker sko med høye hæler på hver dag på jobb, men som regel bytter jeg sko på jobb, jeg synes det er grusomt å kjøre bil med hæler, føler jeg ikka får 100% kontroll....

flere?:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er helt pyton :P

Har bare gjort det et par ganger, så det er vel kanskje grunnen til at jeg sjeldent går med hæler e.l til vanlig ;)

Skrevet

greier det ikke.. har alltid et par "kjøresko" i bilen :)

Skrevet

Spiller ingen rolle for meg, kjører like bra uansett ;)

Skrevet

har vell automatgir du da 2 hjertegull;)

Skrevet

Nei jeg liker det ikke, har på meg flate sko når jeg kjører, og bytter når jeg kommer frem :P det fungerer best for meg...

Skrevet

Synes faktisk det er helt greit å kjøre med hæler. Ikke like behagelig som med pumps, men fungerer helt greit.

Med unntak av skikkelig høye stiletthæler da, men det bruker jeg kun til fin fint.

Skrevet

Jeg har ikke noe problem å kjøre ( vanlig bil m gir) i vanlige høy hæla sko, men jeg møtte min overmann da jeg prøvde meg med platåsko med 5cm foran og 12 bak.. Det var ikke en ok tur...

Skjønner ikke hvordan folk kan kjøre bil barbeint eller i sokkelesten jeg da... Det synes jeg er mektig ubehagelig...

Skrevet

har vell automatgir du da 2 hjertegull;)

Hehe, overhodet ikke. Har aldri hatt bil med automatgir, jeg bare clutcher! :P

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kommer ann på hvor høye de er for min del. 3-5 går fint :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Det går greit å KJØRE, det er verre med bremsen, mister liksom litt av feelingen, så det blir mye bråstopp :P

Skrevet

jeg har som regelt 10 cm eller mere med hæler....også er det mye bykjørin(giring hele tida....)så da bytter jeg heller på jobb:P bra det ikke bare er meg da hehe

Skrevet

Går helt greit, eller altfor greit egentlig. Hælene blir så slitte! Veldig ulekkert når hælen er laget i naturfarget gummi under det svarte...

Skrevet

Jeg kjører med de skoene jeg har på. Liker ikke å kjøre langt i flipp flapp sandaler da.. :P

Skrevet

Jeg har en gang kræsjet pga høye hæler. Skulle bremse, men så hang hælen seg opp i matten på gulvet og jeg bulket inn i han foran. So beware, ladies!

Skrevet

Likar det slett ikkje, venninna mi som er pyntedukke seier det er ei vanesak. Eg går med joggesko til omtrent alt unntatt finkleda, og ser ikkje vitsen med å lære å køyre på høge hælar. Vil heller køyre berrføtt, trur eg.

Skrevet

Har kjørt bil i lårhøye støvler med 10 cm hæler... Når det gikk greit så går alt greit :D

Skrevet

Lite trafikksikkert å kjøre med høye hæler. Men kanskje nesten enda mindre trafikksikkert å kjøre barbeint. Tenk om du må bråbremse, men refleksene dine nekter for det gjør så j*vla vondt å tråkke på den lille steinen. Håper dere ikke har barn i bilen når dere gjør det. Og ikke at det er greit uten barn i bilen heller, dere kan jo kræsje med noen som har barn i bilen, eller kjøre på et barn... Bytt sko når dere skal kjøre, det tar ikke lang tid.

Skrevet

Det går helt fint, men venstreskoene blir jo slitte bak på hælen da...

Skrevet

Lite trafikksikkert å kjøre med høye hæler. Men kanskje nesten enda mindre trafikksikkert å kjøre barbeint. Tenk om du må bråbremse, men refleksene dine nekter for det gjør så j*vla vondt å tråkke på den lille steinen. Håper dere ikke har barn i bilen når dere gjør det. Og ikke at det er greit uten barn i bilen heller, dere kan jo kræsje med noen som har barn i bilen, eller kjøre på et barn... Bytt sko når dere skal kjøre, det tar ikke lang tid.

Eller man kan skade et voksent menneske i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...