Gå til innhold

Overvektige keisersnittbarn...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvordan er de med bra til dere som at tatt ks? Kanskje en i grunn til ikke å ta ks hvis det ikke er helt nødvendig? http://www.forskning...2012/mai/322714

Rart. Jeg har et ks-barn (haste-ks) og et som ble født gjennom vaginal fødsel. Ks-barnet har slitt med vekta hele tiden, men det andre barnet ikke har vektproblemer. Jeg har alltid tenkt at det må være fordi ks-barnet var flaskebarn, men det kan jo være andre grunner også, åpenbart.

Skrevet

ja de synser og sanser desse forskerene...........

kan synse mye jeg og.. men blir ikke publiser pga jeg ikke er en forsker..

for min del ble den artikkelen mye oppgulp.

har 2 barn født med ks.

ingen av dem er ovevektige..

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Jeg har to barn som er tatt med ks (ettersom jeg ikke kan føde vaginalt), og foreløpig stemmer ikke dette her i huset.

Yngstemann kan jeg ikke si noe om, fordi han kun er 7 mnd.

Eldste på nå 3 år har alltid vært veldig liten. Hun ble født seks dager før termin, og veide bare 2,9 kg. På 1-års kontrollen var hun kun 8,2 kg, og har hele veien vært liten og spinkel. Aner ikke hva hun veier som 3-åring, men veide kun 11 kg på 2-års kontrollen.

Skrevet

hehe - ikke tilfelle her i gården.

Men de som svarer her er jo ikke et representativt utvalg som jeg antar at de har i undersøkelsen.

Skrevet

Har to barn født med ks og begge ligger langt under gjenomsnittet når det gjelder vekt så stemmer ikke her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...