LittLykkelig Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 Så plutselig at alle mailene mine og imessagene (sms) også er på ipaden! Ikke d at jeg har noe å skjule for mannen min, men liker å ha litt privatliv. Om han ville kunne han nå uten problemer ha lest alle mailene, smsene, inne på facebooken og sikkert også d jeg skriver her.. Synes d er litt i overkant egentlig. NOE vil man ha for seg selv.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #2 Skrevet 26. september 2012 Den samme panikken fikk mannen min - så vi reiste på Elkjøp og byttet til iPad uten simkort...
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #3 Skrevet 26. september 2012 Skjønner jeg godt du får noia av!! Min samboer leste ett innlegg jeg skrev her i dyp frustrasjon etter en krangel. Skrev bl.a. at jeg var lei hele drittgubben og hadde mest lyst til å bare ta tingene mine og stikke, pluss noen andre ting jeg var irritert for da. Jeg mente det jo selvfølgelig ikke, men han ble ganske lei seg når han så det i loggen, og det har faktisk slitt mye på forholdet vårt i ettertid.
LittLykkelig Skrevet 26. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2012 Ja ikke sant! Noen ganger må man bare lufte sine frustrasjoner. Jeg tar springfart og driter i hva han skriver til andre og håper han føler det samme. Likevel vet man jo aldri HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå