Gjest Kjempeanonym Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 Syns jeg.......... Dagfinn Lyngbø, Raske Menn, Ylvis...... Hva/ hvem syns du er morsom? :-)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #2 Skrevet 26. september 2012 Dagfinn Lyngbø og ylvis er best! sitter å gleder meg til ylvis i kveld!
Liljekonvall<3 Skrevet 26. september 2012 #4 Skrevet 26. september 2012 Enig med ylvis og lyngbø, men raske menn kan du få gratis av meg!!
happiness4life Skrevet 26. september 2012 #5 Skrevet 26. september 2012 Helt enig!! Nå begynner straks ylvis
happiness4life Skrevet 26. september 2012 #6 Skrevet 26. september 2012 Syns han der svensken ødelegger alt. Enn å blande svensk med bergensk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå