Gå til innhold

Tips til julegaver til 1åring og nyfødt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På julaften er barna min ca 16mnd og 1 1/2 mnd gamle. Og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til dem....

De trenger ikke klær, for det er det mer enn nok av i alle str de trenger fremover, dessuten syns jeg moten nå er grusom, så jeg finner ikke noe jeg liker.

Eldste har mer enn nok leker, og leker stort sett ikke med de en gang, bare spiser på alt fortsatt. Den minste er jo ennå så liten da, at det ikke er spennende med leker ennå. Kanksje babygym?

Er det dumt å kjøpe noe praktisk? Tenkte på noe de kan trenge senere til våren/sommeren?

Problematisk å gi ønskeliste til familien også, for jeg aner virkelig ikke :S

Har dere tips? Kanskje det hjelper litt her om dere forteller hva dere skal gi barna deres? :) prisklasse tenkte jeg mellom 500-1000 til hver av dem.

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

16 mnd:

Babyakebrett,bøker,gyngehest,3hjuls sykkel,briokassevogn,lekekjøkken,tursekk

2 mnd:

Ullteppe,uro,vippestol,gåbil,bøker,sko.

Skrevet

Da eldste her var 8 mnd fikk han en barne-lenestol som har vært mye brukt. Kanskje det kunne vært noe for den eldste? Var noe lignende denne: http://www.jysk.no/210/381/3684601/a/catalog

Ellers er jo vippestol gull verdt, men det har du kanskje allerede? Og bøker har vært en hit her i huset, uansett alder.

Og Duplo er jo alltid populært.

Skrevet

Til baby som kommer i oktober ønsker vi oss lekegrind, tripptrapp, babygym, fint bestikk og servise, festdrakt/bunad som vi kan bruke til våren, uro.

Kremmerhuset har flott dukkevogn som er veldig dekorativ (så den kan pynte i huset/på rommet til baby er stor nok).

Samme med gåbilene hos sprell, kjempe flotte og solide.

Dukkehusene til sprell også. Sprell har generelt mye fint og i veldig bra kvalitet. Ikke noe plastik fantastisk.

Ellers er jo penger på konto noe vi kommer til å ønske oss. Disse pengene kan både spares eller brukes senere på noe barnet trenger eller ønsker seg :)

Skrevet

Jeg kan jo skrive hva jeg har ønsket meg til min lille :) Det er gåstol, hoppehuske, sånne håndmalte dyr fra lekebutikken (de er svindyre så bare der har du mange gaver) navnemerker til klær.

Skrevet

Både gåstol og hoppehuske er vel frarådet å bruke til baby...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...