Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 jeg er fire mnd på vei og det siste døgnet har jeg begynt og klø noe voldsomt på puppa. er på en måte "under" hvis dere skjønner. oxo er det helt rødt der jeg klør. noen andre som har vært borti det eller har tips for og få det til og bli borte??
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 26. september 2012 #2 Skrevet 26. september 2012 Her startet jeg å klø på undersiden av brystene, så øverst på magen og i håndflatene, fikk konstantert svangerskapskløe.. Vet ikke om det er "normalen" å starte å klø på brystene eller klø der generelt, men ville hjertfall vært litt obs på dette med å klø på bestemte steder som håndflaten og øverst på magen.. Men det kan jo hende det har med hormoner å gjøre? Eller noe annet.. Det har jeg jo ikke noe erfaring om.. Men om du er usikker på det, eller det blir værre/ikke gir seg, så kan det jo være smart å ordne time hos jordmor eller legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå