Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #2 Skrevet 26. september 2012 Quinny(jeg går ut fra du tenker på comfort 3xl) er smal og lang. Ikke ideell sovevogn. Gå heller for en stor og lun Emmaljunga/simo eller tfk joggster. De er stooooooore.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 26. september 2012 #3 Skrevet 26. september 2012 Her har vi en Emmaljunga vogn, av eldre garde, den er stor og lun å ligge i hvertfall
sologsommer Skrevet 26. september 2012 #4 Skrevet 26. september 2012 Skal du ha de største må du kjøpe en dansk vogn. Feks. Odder. masser av plass og 97 cm ligge lengde!! -og så er det med riktig madrass. Mener også Basson har en del store vogne
Neverstill Skrevet 26. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2012 enig i at emmaljunga er bra... hatt opptil flere... kanskje jeg kunne kjøpe en brukt for 1 gang:)
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 26. september 2012 #6 Skrevet 26. september 2012 Vi har TFK Joggster Twist til andremann. Byttet akkurat til sportsdelen, og den er stor! Storesøster på 3 år ville prøvesitte, og hun satt også fint i den.
Vogndilla Skrevet 26. september 2012 #7 Skrevet 26. september 2012 3xl har noe feil med tyngdepunktet så vet om flere som har klaget på at den tipper lett + at den er ikke veldig romslig. De romsligste vognene på markedet er simo sine sportsvogner, tfk joggster twist og babyjogger city elite. Emmaljunga har kun 90cm liggelengde i sine vogner, så de hadde jeg ikke valgt.
Cornelianelia Skrevet 26. september 2012 #8 Skrevet 26. september 2012 Emmaljunga er romslig. Begge mine barn har sovet i Emmaljunga vogn fram til de sluttet å sove på dagtid som treåringer.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #9 Skrevet 26. september 2012 Hadde lang gutt som sov lenge i bhg. TFK joggster twist, 105 cm liggelengde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå