Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 Er det normalt å pluttselig kjenne mye mindre liv på slutten av svangerskapet, er 39 fullgåtte uker og 1 dag på vei. Har også slimet en del i det siste...men det kommer ikke noe blod... er dette tegn på fødsel snart?
det er berre mordi Skrevet 26. september 2012 #2 Skrevet 26. september 2012 Kjenner du ingenting, så kan du prøve å drikke et glass med iskaldt vann og se om ting skjer. Er det ikke liv, hadde jeg tatt en tur på sykehuset for å sjekke om alt er i orden. Ellers er det gjerne slik at de har litt mindre tumlerom på slutten, fordi de er såpass store - ergo beveger de seg gjerne litt mindre.
1+1=4 <3 Skrevet 26. september 2012 #3 Skrevet 26. september 2012 (endret) Jeg og syns jeg kjente litt mindre liv på slutten så når jeg var på rutinekontroll så sendte jordmor meg rett på sparkekontroll på sykehuset. De har veldig lav terskel på det, så jeg hadde nok dratt en tur for å roe nervene.. Hos meg var alt bra, jeg fødte to dager etterpå Endret 26. september 2012 av 1+1=3 <3
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #4 Skrevet 26. september 2012 Takk for svar skal på kontroll i morgen, har kjent litt små spark i den siste timen nå, så er litt roligere nå
Musemorbr / Skrevet 26. september 2012 #5 Skrevet 26. september 2012 Det skal ikke være mindre bevegelser, men det vil merkes på en annen måte grunnet plassmangelen. Jeg følte det som mer glidende bevegelser, og ikke spark som jeg var vant med. Men liv skal det være. Godt du har kjent noe nå. Alt er sikkert helt fint der inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå