Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 Jeg har fått mange pakker med babygrøt(fra 1år) som går ut januar 2013. Snuppa mi blir 1 år i Januar så jeg lurer egentlig på om nå kan få litt av den grøten innemellom nå som ho e 9 mnd? Og hvis dere mener at ho ikke kan det, hvorfor ikke?
mamma'n til 2 :) Skrevet 26. september 2012 #2 Skrevet 26. september 2012 Ja, det kan ho, så lenge ho takler konsistensen. Den er litt grovere bare. Prøv å gi henne, går det,så går det, går det ikke, så går det ikke Det verste som kan skje er at ho brekker seg eller spytter det ut, og da lar du bare være, og prøver senere Jenta mi begynte med 12mnd.grøt i samme alder. Jeg blandet da litt 12mnd oppi 8mnd, og tok gradvis mer av 12mnd, og det gikk utmerket Nå er ho 14mnd, og har spist 15mnd-grøten i 2mnd alt Dette gjorde jeg fordi ho ble grøtlei, og trengte ny smak for å ville spise. Lykke til
Line-mamma til to herlige Skrevet 26. september 2012 #3 Skrevet 26. september 2012 brukt 12mnd mat og grøt til jenta mi fra hu var 8-9 mnd. Hun blir et år den 19.10. Ser ikke noe problem i det:) hun liker det og er fornøyd, det er jo viktigst! vekt og alt er forresten hel normal!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå