Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 Ble litt paff idag jeg. Fikk meldig fra kompisen min hvor det sto "jeg må bare lufte dette for noen. Var på jobb idag, og der begynte jeg å kysse med ei annen dame. Det betydde ingenting, men jeg likte det". Han har dame og 2 flotte barn. Hva i alle dager skal man svare til noe slikt? Vet ikke helt hvordan jeg skal reagere, men hadde aldri trodd han skulle gjøre noe slikt! Kjenner jeg blir sint jeg!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #2 Skrevet 26. september 2012 Jeg ville svart så lenge dama di syntes at det ikke betyr noe heller så er det vel bare å stå til, men jeg ønsker ikke å vite slik info om, Spesielt ikke om det er noe din kjære ikke allerede vet. I mine øyne er det utroskap, og egentlig utrolig sær ting å gjøre også i den situasjonen han var. Men samtidig er det kun utroskap for han om han har trådd over de grenser han og kjæresten har for hva som er greit i deres forhold
LillaGorilla♥♥ Skrevet 26. september 2012 #3 Skrevet 26. september 2012 I vårt forhold er det å gå langt over streken, hvertfall. Andre derimot, kan jo synes det er greit å pule på andre. Om det er utroskap eller ikke får vel kona hans svare på.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 26. september 2012 #5 Skrevet 26. september 2012 Ble litt paff idag jeg. Fikk meldig fra kompisen min hvor det sto "jeg må bare lufte dette for noen. Var på jobb idag, og der begynte jeg å kysse med ei annen dame. Det betydde ingenting, men jeg likte det". Han har dame og 2 flotte barn. Hva i alle dager skal man svare til noe slikt? Vet ikke helt hvordan jeg skal reagere, men hadde aldri trodd han skulle gjøre noe slikt! Kjenner jeg blir sint jeg! Det må jo dama hans bestemme.
LuksusLiv Skrevet 26. september 2012 #6 Skrevet 26. september 2012 Helt klart utroskap! Be han spørre kona si om hun syns det er utroskap.
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. september 2012 #7 Skrevet 26. september 2012 Tja om han ikke sier det til dama si synes jeg det er utroskap. Hadde ikke vært greit her. Hadde blitt lei meg og såret Og jeg hadde selvfølgelig aldri gjort det mot min samboer og mine barn (ødelegge for familien).
Gjest sug lut Skrevet 26. september 2012 #8 Skrevet 26. september 2012 Jøss, hva slags jobb har han hvor sånt plutselig skjer?
det er berre mordi Skrevet 26. september 2012 #9 Skrevet 26. september 2012 Jøss, hva slags jobb har han hvor sånt plutselig skjer? I want what he's having..
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #10 Skrevet 26. september 2012 Utroskap ja. Liker du at mannen din liker å kysse andre kvinner? Si klart i fra til kompisen din!
Gjest Mentha Skrevet 26. september 2012 #11 Skrevet 26. september 2012 "jeg må bare lufte dette for noen" Jaja når han ikke lufter det for kona si så er det vel stor sannsynlighet for at det ikke er noe hun vil sette pris på. Ergo er nok han også innforstått med at det antakelig vil ses på som utroskap. Jeg ville spurt hvorfor i alle dager han fortalte det til meg, og ikke til hun som absolutt burde få vite det, og om han virkelig var interessert i å gamble hele familien sin for et kyss som ikke betød noen ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå