Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 Jeg er i uke 34+1 (egentlig 36+2, jeg og sykehuset er ikke enige). De siste to ukene har jeg hatt ekstremt vonde kynnere, typ sånn at jeg mister pusten, får tårer i øynene og må sette meg ned. Noen av de har vært like vonde som riene jeg hadde ved sist fødsel. Babyen festet hodet for 3 uker siden. Hadde en natt med smerter fra helvete, det brant og strakk og presset nedover og rundt hele mage og rygg. Lege bekreftet dagen etter at hodet var festet. Magen har sunket. De 4 siste dagene har jeg hatt mye mer utflod, og det er mye tynnere enn normalt. Jeg har også hatt/har svart diare flere ganger daglig i snart en uke. Alt jeg spiser går rett igjennom med en gang. Jeg er trøttere enn vanlig. Er frisk ellers, så er ingen omgangssyke eller influensa el.l. Babyen er roligere enn normalt, og det kjennes ut som jeg blir knivstukket der nede flere ganger daglig. Om kvelden brenner det i korsryggen. Det hjelper ikke med søvn,hvile eller varm dusj/bad/omslag. Jeg har født 2 ganger før, og hadde det ikke sånn da. Da hadde jeg ingenting i det hele tatt før jeg brått var i fødsel. Første gang 4 timer, andre gang 2 timer. Fått beskjed om å ringe ambulanse denne gangen, fordi jordmor mener jeg ikke kommer til å rekke frem til sykehus i tide denne gangen. Har time hos jormor til uka igjen... Blir glad for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå