verdens heldigste mamma Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 Jeg vasker babyklær (o lykke!), og kan virkelig ikke forstå at de er så bittesmå!! Men jeg vet jo at en eller begge barna våre har brukt de klærne før og at flere av plaggene var altfor store da de var nyfødte. Hvor fort man glemmer på bare to år! Nærmer seg at vi har et bittelite nurk i armene!
November-spire-79 Skrevet 26. september 2012 #2 Skrevet 26. september 2012 Nei det er helt utrolig hvor små klærne er Jeg er førstegangs, og er ikke vant med å holde så små babyer. kommer til å være livredd for å miste henne den første tiden, men man blir vel vant med det etterhvert ;)Gleder meg <3
På vei igjen <3 Skrevet 26. september 2012 #3 Skrevet 26. september 2012 Det er helt vanvittig hvor små de er! Og så myke! Også lukter de så godt! åh, det er helt fantastisk at vi får oppleve dette ENDA en gang Lenge til jeg skal begynne å vaske babyklær da, men gleder meg likevel
kaklemor Skrevet 27. september 2012 #4 Skrevet 27. september 2012 Nei det er helt utrolig hvor små klærne er Jeg er førstegangs, og er ikke vant med å holde så små babyer. kommer til å være livredd for å miste henne den første tiden, men man blir vel vant med det etterhvert ;)Gleder meg <3 Er en rar ting det, hvor naturlig det blir når baby kommer og det å holde dem Jeg var veldig redd for nakke osv før jeg fikk sønnen min, men det var bare så naturlig
November-spire-79 Skrevet 28. september 2012 #5 Skrevet 28. september 2012 Nei det er helt utrolig hvor små klærne er Jeg er førstegangs, og er ikke vant med å holde så små babyer. kommer til å være livredd for å miste henne den første tiden, men man blir vel vant med det etterhvert ;)Gleder meg <3 Er en rar ting det, hvor naturlig det blir når baby kommer og det å holde dem Jeg var veldig redd for nakke osv før jeg fikk sønnen min, men det var bare så naturlig Godt å høre for jeg er virkelig redd for å gjøre feil Bløt i hodet og nakke som ikke er sterk.....hjelpes hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå