Gå til innhold

Gravid uten symptomer?


Frk.Babyklar

Anbefalte innlegg

Hei. Frem til i går var samboeren min og jeg førstegangsprøvere. Idag er jeg førstegangsgravid. Snakk om skrekkblandet fryd! Jeg har vanskelig for å ta det innover meg, først og fremst fordi jeg ikke har et eneste symptom (utenom uteblitt mens da, selvfølgelig...) Er ikke trøtt engang...og ikke kvalm...og puppene er like små som alltid.

 

Flere som er symptomløse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ingen andre symtomer enn ømme pupper i begynnelsen. Etterhvert (uke 5-6) kom småkvalme og murringer i livmora - pluss trøttheten selvfølgelig :P Jeg er jo ikke symtomfri, men merker heller ikke så veldig godt at jeg er gravid. 9+4 i dag :) Jeg har imidlertid lest at mange ikke merker noenting i det hele tatt, utenom at magen etterhvert vokser og babyen sparker.

 

Gratulerer med graviditeten, forresten! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket ingenting til å begynne med. Eller ikke som jeg tenkte over ihvertfall. Så jeg fant ikke ut at jeg var gravid før i uke 8 eller der omkring. Jeg gikk på p-piller, så det hadde kanskje noe å si. Nå er jeg i uke 33, og leser litt rundt på forumene. Så da fant jeg ut at jeg kunne svare her ;)

 

Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!

 

Var ganske symptomfri frem til uke 6, bare litt trøtt. På dagen uke 6 kom den absurde trøttheten, uggenheten, stadig intens sult, men ingen matlyst. :-) Puppene har vokst bittelitt, og et par blodårer er tydeligere.

 

Kanskje det kommer etter hvert, kanskje du aldri vil kjenne noe spesielt. Håper du finner roen etter hvert. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+6 i dag og jeg heller syns ikke jeg har så mange symptomer..

 

kanskje bittelitt ømme pupper, men ellers ingenting som tilsier at det sku være no spire der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt symptomfri, siden jeg har mye murringer i mage og rygg - samt uteblitt mens da ;)

Men ingen ømme pupper, ingen kvalme, ikke større pupper, ikke _sinnsykt_ trøtt... Synes alt lukter rart/vondt da :P Men jeg har litt for god luktesans til vanlig også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 10 + 5 nå. Symptomene mine har vært ømme pupper som har blitt mye større, store brystvorter og området rundt har blitt mørkere. Og så har jeg vært sinnsykt sliten og trøtt.

 

Ingen kvalme og slikt heldigvis! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå til legen :) ta en blodprøve og få beskjed med engang,uten og spørre her?

 

hvilket svar er dette????

 

Helt enig... Vi er vel alle på dette forumet for å dele erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå til legen :) ta en blodprøve og få beskjed med engang,uten og spørre her?

 

hvilket svar er dette????

 

Helt enig... Vi er vel alle på dette forumet for å dele erfaringer?

Henger meg på dere, hva var vitsen med ett slikt svar?! Er det ett sted vi kan være spørrende og grublende sammen, er det her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er flere symptomløse der ute! ...og jeg skal vel ikke "klage" - sannsynligvis ønsker jeg symptomene dit pepper'n gror når de dukker opp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ingen symptomer bortsett fra at jeg er stuptrøtt og utrolig nærtagende og irritabel. Men det er jeg av og til uten å være gravid også :P Det er nesten sånn at jeg kjenner etter alt jeg kan om jeg kanskje er kvalm. For det hadde vært litt greit å ha noen symptomer bare for å ikke lure hele tiden på om jeg virkelig er gravid. Begrenset hvor mange tester man skal ta også ;)

Det er bare så veldig uvirkelig. Så fantastisk at det føles for godt til å være sant! :)

Gratulerer til deg, Frk. Babyklar, og krysser fingrene for at ubehagelige symptomer ikke dukker opp. vi skal vel strengt tatt være glade for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye frk.babyklar! Som deg var jeg aldeles symptomfri fram til uke seks. Nesten på dagen 6+1 ble jeg kvalm, alt luktet pyton, puppene ble ømme, hodepine, kaldsvettet og syns hele verden nesten konstant svaiet. har synsgange synd på meg selv ja! Nå når jeg entrer uke elleve har mye lettet, og takk og lov for det, puh....

 

Håper du slipper unna så mye uggenhet som mulig, det er jo mange som kjenner fint lite...og som sagt er glad for det, he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...