Pesta Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 Jeg har bestemt meg for å unne meg ei fin stelleveske denne gang, og valget har falt på Storksak Elizabeth (jada den er dyr, men kommer til å bli brukt i maange år fremover! ). "Problemet" er at jeg ikke får til å bestemme meg for fargen, bare at det ikke blir den svarte. Derfor lurer jeg på om dere kunne hjulpet meg litt? Gå på bildesøk på Google, der finnes masse bilder av veska i forskjellige farger Takk på forhånd til dere snille sjeler som hjelper meg!
Chelseafan Skrevet 26. september 2012 #2 Skrevet 26. september 2012 den Brune eller rød synes jeg var veldig fin:)
Oktoberbarnetmitt Skrevet 26. september 2012 #3 Skrevet 26. september 2012 Jeg liker kjempegodt den lyse grålige... vet ikke hva fargen kalles. Den er ikke hvit altså! Den ønsker jeg meg noe så intenst...
Pesta Skrevet 26. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2012 Ja de er jo fine alle sammen, det er der problemet ligger Men brun, lys grå, og "walnut" er mine favoritter hittil. Flere synspunkter?
Gjest Nestegang:) Skrevet 26. september 2012 #7 Skrevet 26. september 2012 Fin veske! Synes den grå er finest! Jeg har den som heter emily i svart stoff. Veldig fornøyd med merket:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå