Chelseafan Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 Jeg jobber nå 3 dager daglig, Gikk ned fra 5 dager ca 3 uker siden er så utrolig sliten etter jobber, blir sur og grinete merker jeg,så sliten, sover greit om nattan. Så lurer på om jeg skal gå ned til 2 dager, vil helst jobbe,så lenge som mulig. er i uke 23
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 26. september 2012 #2 Skrevet 26. september 2012 Kjenner at hormonene mine har lyst til å være litt krass tilbake til deg; 1 uke igjen til permisjon, har ikke vært borte fra jobben en eneste dag pga svangerskapet, er i super form. Selv om jeg sover dårlig går hverdagene helt fint. Var i god form før jeg ble gravid, og har trent minst 4 ganger i uka hele svangerskapet. Spiser sunt osv osv... Kanskje det har en sammenheng? Når det er sagt; Viktig å ikke slite seg ut, så om du føler at jobben går ut over resten av dagliglivet ditt, så ville jeg vurdert om det kanskje er greit å roe enda mer. Er jo ikke greit å gå å være supersliten fra uke 23. Går jo an å gå ned litt på jobbingen nå, og heller trappe opp igjen om du føler at energien kommer tilbake. Lykke til uansett:-)
Chelseafan Skrevet 26. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2012 Det er sikkert godt mulig. jeg har vert mye kvalm,halsbrann og hatt mye smerter i magen,ikke at det er farlig,men vert ekkelt,men vet lille gull har det bra. Tusen takk for svar
November-spire-79 Skrevet 26. september 2012 #4 Skrevet 26. september 2012 Det å skulle være så veldig sprek i svangerkapet er ikke så lett selv om man prøver. Jeg har trent masse før jeg ble gravid, og kunne løpe flere mil i uka. Da jeg ble gravid var jeg på treningstudio og skulle prøve å trene, men det gikk ikke. Fikk vondt i magen, ble svimmel og fikk bekkenproblemer. Tror det er individuelt hvordan man føler seg uansett hvor mye man prøver å forebygge.Det kommer ann på hva slags jobb man har også. Jeg hadde klart å vært i jobb nå, hvis jeg hadde kontorjobb og bil. Men jeg har barnehagejobb og sykkel.......håpløst med bekkenet. Er du sliten så er det bare du som kan bedømme om du klarer mer eller ikke. Ingen vet hvordan akkurat du har det. Kroppen sier ifra når den ikke vil mer God bedring til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå