Gå til innhold

Oversvømmelse på badet dritt penisforlenger!!

Anbefalte innlegg

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Fuck.. Skulle spankulere inn på badet i dag, men der adfe det blitt svømmebasseng gitt. Hvis feil er dette?? Joda BF!! Hvorfor? Joda fordi han knakk trekk opp greia, og jeg har mast på han siden juli (!!) om å fikse den eller nei få en rørlegger til å fikse.. Den som ødelegger fikser. Han er vist ikke vant med det.

I går skulle mannen fikse selv, så plutselig hadde mannen demontert hele doen i flere deler. Han monterte den selvsagt feil igjen noe som resulterte i denne herlige kloakk oversvømmelsen!!

Ringte ba han betale for rørlegger fikk til svar : eh, du skjønner ikke hvordan dette funker, skal du skylde på gjester da hver gang noe går til helvete??"

What! Nei bare når han skal leke tøffing og gjøre ting han ikke kan.. Bare fordi han har snekkerbukse og skrutrekler betyr det ikke at han kan montere do.

Åå! Sinna! Måtte ringe pappa, veldig umoderne men måtte.. Og han sa at så lenge rørleggeren skriver at lekkasjen er et resultat av nylig feil montering kan han ikke ro seg unna. Så nå blir det advokater og greier i bildet. Er så lei den mannen som ikke tar ansvar for en dritt!! Arg!

Så nå er rørlegger her med ny do, lo når han så hva som hadde skjedd med den gamle. Skoledagen ble sitte i sofaen å være sint dag..

Puh deilig å få brukt krangle til krangle...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La oss være enige om at det er utrolig mye galt med utrolig mange penisfolk.

Symp!

Skrevet
Fuck.. Skulle spankulere inn på badet i dag, men der adfe det blitt svømmebasseng gitt. Hvis feil er dette?? Joda BF!! Hvorfor? Joda fordi han knakk trekk opp greia, og jeg har mast på han siden juli (!!) om å fikse den eller nei få en rørlegger til å fikse.. Den som ødelegger fikser. Han er vist ikke vant med det. I går skulle mannen fikse selv, så plutselig hadde mannen demontert hele doen i flere deler. Han monterte den selvsagt feil igjen noe som resulterte i denne herlige kloakk oversvømmelsen!! Ringte ba han betale for rørlegger fikk til svar : eh, du skjønner ikke hvordan dette funker, skal du skylde på gjester da hver gang noe går til helvete??" What! Nei bare når han skal leke tøffing og gjøre ting han ikke kan.. Bare fordi han har snekkerbukse og skrutrekler betyr det ikke at han kan montere do. åå! Sinna! Måtte ringe pappa, veldig umoderne men måtte.. Og han sa at så lenge rørleggeren skriver at lekkasjen er et resultat av nylig feil montering kan han ikke ro seg unna. Så nå blir det advokater og greier i bildet. Er så lei den mannen som ikke tar ansvar for en dritt!! Arg! Så nå er rørlegger her med ny do, lo når han så hva som hadde skjedd med den gamle. Skoledagen ble sitte i sofaen å være sint dag.. Puh deilig å få brukt krangle til krangle...

Du syns ikke det er litt drøyt å henge han ut på et åpent nettforum?

Skrevet

Så ikke hvor jeg skrev navnet hans jeg?

Skrevet

La oss være enige om at det er utrolig mye galt med utrolig mange penisfolk.

Symp!

Takker.. Ja og jeg prøver å helgardere meg ved å være singel, men da kommer forsiden opp å ødelegger doer.. Damn nå må jeg tisse også:(

Skrevet

Fres ut, like greit å få lufta ventilen. Blir vel litt liv når han blir servert regningen hans handymanfadese.

Skrevet

ett ord: MENN!!!!!!! de tror de kan ALT om alt men i mange tilfeller er virkeligheten en helt annen :) stå på og ikke la han komme unna regningen :)

Skrevet

Haha han kommer ikke unna. Rørleggeren fikk servert hele historien og er selvsagt enig! Han tok bilder skrev at flommen var et resultat av wannabe handy man.. +++ så dette plottet inn i et formelt brev fra advokat kan bare bli bra. Dyrt ble det også.. Måtte jo ha ny do an turte ikke begynne å Mille med den hjemmesnekra:P hehe nå kan jeg le.

Men må fremdeles tisse doen står til tørk:)

Mannfolk!!! Nå ble jeg enda mer anti menn og anti sex!!

Skrevet

Etter at jeg nå har humret meg ferdig gjenstår bare ett eneste spørsmål: Var rørleggeren kjekk???

Skrevet
Etter at jeg nå har humret meg ferdig gjenstår bare ett eneste spørsmål: Var rørleggeren kjekk???

Bare om jeg lukket øynene, han hadde drit sexy stemme! Meeen vom lignende min egen da jeg var 5 dager over termin, litt stuttjukk, men han var søt. og jeg vurderte der et øyeblikk å kaste meg over han i ren glede over at han var handy!

Skrevet

Min nye do er forresten selvrensende :) og regningen på vei til bf:)

Skrevet

Skrutrekler? Noe nytt som har kommet det eller? :P

Har heldigvis en mann som kjenner sine begrensninger på hva som kan gjøres selv og ikke, men han kan faktisk det meste av det som trengs.

Men skjønner virkelig frustrasjonen altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...