Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 Dere som er alene med barn - når får dere tid til trening?
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 26. september 2012 #2 Skrevet 26. september 2012 Er ikke alene, men både jeg og mannen jobber turnus, så blir en del alene innimellom. Trener mest på dagtid... Har også lagt til rette ved å ha treningsrom i garasjen, sånn at om jeg er alene, så kan jeg ta med babycall og trene der etter sengetid. Ikke alle forunt å ha det sånn, men man finner alltid tid! Unger kan være med på mye. Har du baby, så ta med på joggetur i vogna. Tren styrke på stuegolvet med baby ved siden av. Større søsken synes det er artig å være med. Er ungene store nok til å sykle, så kan de sykle ved siden av deg når du løper. Du kan bruke bæresele/meis og gå på rask tur med ekstra vekt på ryggen. Har du en trapp i huset ditt, er 100 turer opp og ned trappa en super treningsform når ungene er i seng. Lover deg støl rompe etterpå:-) Finnes masse bra treningsvideoer både på dvd og nett, og kommer langt med egen kroppsvekt og litt innsats Til inspirasjon: http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=2288
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå