stinkdyr Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 Dette er en tråd hvor vi kan ramse opp forskjellige matretter. Inspirasjon til middagslaging, baking og annen matlaging:)) Jeg kan starte: Pytt i panne lakseburger i pitabrød. vårruller resteomelett
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #2 Skrevet 26. september 2012 Kyllingrisotto Makaronigryte Kyllingsuppe Falafel Minestronesuppe Kikert masala
håpefull<3 Skrevet 26. september 2012 #3 Skrevet 26. september 2012 Ramser i så fall opp noen av mine favoritter Fiskeboller i hvit saus Kyllingwok Lasagne Hjemmelaget blomkålsuppe Laks og grønnsaker (potet eller pasta evt) Wraps Kyllingfilet, ris og bretagnesaus med stekt bacon drysset over Kjøttboller og potetmos (begge hjemmelagd) Pannekake Biff med fløtegratinerte poteter Lapskaus Grønnsaksuppe Bakt potet Blomkål og brokkoligrateng Kjøttkaker i brun saus Pitabrød med salat og kjøttdeig, kylling el.l Pita-pizza Herreguuud for et matvrak, kunne fortsette i det uendelige Har en liten bok der jeg har notert ned sikkert 1000 matretter slik at jeg slipper å lage det samme for ofte pga dårlig fantasi Bare blar i boka, og vips så har jeg middagstips for en måned uten å spise det samme.
BareMeg73 Skrevet 26. september 2012 #4 Skrevet 26. september 2012 Åhh den boka med 1000 matretter ønsker jeg meg....
håpefull<3 Skrevet 26. september 2012 #5 Skrevet 26. september 2012 Bare å begynne å notere det Jeg skrev først ned det vi likte og det vi vanligvis spiste. Så ble jeg litt interessert i å lage mer hjemmelaget og variert mat, så googlet og fant MANGE supre tips på nettet. Så prøver ofte nye ting, og spiser veeeldig variert Går ikke bare i spaghetti og kjøttdeig eller pølse og potetmos lenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå