Gå til innhold

Dere som har startet permisjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

og som venter på at babyen skal komme. Hva gjør dere?

Jeg holder på å kjede vettet av meg nå 10 dager før termin. Alt er klart og jeg begynner å bli lei av bare å gjøre husarbeid for å få tiden til å gå. Tar ikke hele dagen det heller.

Så, har dere noen tips til meg? Helst noe som ikke er plikter... De får jeg liksom unna i løpet av dagen uansett...

"Bruker" datteren min litt til å spille brettspill når hun kommer hjem fra skolen. Det synes vi begge er gøy, men når hun er på skolen... På TV går det jo bare programmer i reprise...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp en TV-serie du liker på DVD og se på den :) Med forrigemann hadde jeg som mål å komme meg en tur ut hver dag. Det fikk noe av dagen til å gå hvertfall :)

Skrevet

Har du noe som skulle vært gjort i huset? Her skal jeg f eks sparkle spikerhull i lister og få på et malingsstrøk som siste finish. Og impregnere noen fuger. Så ligger jeg langt etter i å få lagt inn digitale bilder jeg skal lage fotobok av.

Gjøre hagen klar for vinteren, plante litt løk så våren blir fin? Bake boller og muffins til å putte i fryseren til barselbesøk? Gå lange turer i deilig høstvær? Gå på cafe med venninner? Shoppe klær du kan bruke når baby kommer ut? Rydde i noen skap og skuffer som er fulle av rot? Sortere bort det mammatøyet du ikke bruker mer for å frigjøre plass i skapet? Kjøpe stoff og sy noe fint sengetøy eller noe til barnerommet? Osv:-)

Skrevet

Takk for forslag :) Skal se om jeg kan fylle dagene med litt meningsfylt innhold de neste dagene. Bake står nå øverst på lista + kanskje lage eplesyltetøy av noen av eplene jeg høstet på mandag. Og så venter jeg spent på en håndholdt gps som jeg bestilte på nett og som jeg har tenkt å bruke til geocaching - da går timene raskt unna ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...