Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 Og hvilken side liker du best av den norske, engelske og amerikanske?
Papegøyeblomst Skrevet 26. september 2012 #2 Skrevet 26. september 2012 Bruker mest ebay.com, men også ebay.co.uk av og til. Det siste jeg kjøpte (igår faktisk) var en sånn beskyttelses-"case" til guttungens DS med bilde av Super-Mario ( kr.48,- inkl. frakt) Ellers har jeg de siste årene kjøpt keramikk, glass, lysestaker, smykker, sminke, klær, selskapskjoler, bøker, leker, origamipapir, garn og metervare, ikke minst kunstplakater. Også plantefrø og stiklinger.
Papegøyeblomst Skrevet 26. september 2012 #3 Skrevet 26. september 2012 Bruker mest ebay.com, men også ebay.co.uk av og til. Det siste jeg kjøpte (igår faktisk) var en sånn beskyttelses-"case" til guttungens DS med bilde av Super-Mario ( kr.48,- inkl. frakt) Ellers har jeg de siste årene kjøpt keramikk, glass, lysestaker, smykker, sminke, klær, selskapskjoler, bøker, leker, origamipapir, garn og metervare, ikke minst kunstplakater. Også plantefrø og stiklinger. Glemte å nevne vesker!
Fashionista Skrevet 26. september 2012 #4 Skrevet 26. september 2012 Har bare kjøpt fra den amerikanske og da kjøpte jeg Bath and Body Works mini håndspritflasker! Jada, noget spesielt, men de lukter sykt godt (lavendel, kokos, granateple,kirsebær, tropisk frukt osv osv)og ikke av sprit slik som norske håndspriter gjør!
NormaJean Skrevet 26. september 2012 #5 Skrevet 26. september 2012 Kjøpte en Marc by Marc Jacobs veske i går Jeg kjøpte brudekjolen min på Ebay Ellers kjøper jeg litt kule ting fra 50 tallet, mannen kjøper endel utstyr til elektronikk. Kjøper også stoff til å sy, klær til ungene. Bruker i hovedsak ebay.com, men hvis jeg vil ha europeiske/britiske varer, eller trenger ting litt raskere så tar jeg gjerne en titt på ebay.co.uk. Har kjøpt fra ebay.co.au også, men da var jeg ute etter spesifikke ting fra australia Men er også blitt veldig glad i Etsy, så utrolig mye flotte hjemmelagede ting.
Papegøyeblomst Skrevet 26. september 2012 #6 Skrevet 26. september 2012 Kjøpte en Marc by Marc Jacobs veske i går Jeg kjøpte brudekjolen min på Ebay Ellers kjøper jeg litt kule ting fra 50 tallet, mannen kjøper endel utstyr til elektronikk. Kjøper også stoff til å sy, klær til ungene. Bruker i hovedsak ebay.com, men hvis jeg vil ha europeiske/britiske varer, eller trenger ting litt raskere så tar jeg gjerne en titt på ebay.co.uk. Har kjøpt fra ebay.co.au også, men da var jeg ute etter spesifikke ting fra australia Men er også blitt veldig glad i Etsy, så utrolig mye flotte hjemmelagede ting. Jeg er også en sucker for Etsy, har bestilt myyyye derfra :-)
Nordhagenjentene :) Skrevet 26. september 2012 #7 Skrevet 26. september 2012 Klær, sko, vesker, perler til smykkelaging, leker, sminke osv. Bruker ebay.com
Irene Adler Skrevet 26. september 2012 #8 Skrevet 26. september 2012 Kjøpte i går Moroccanoil intensive hårkur 500ml til kr 261 og Moroccanoil hårolje 100ml til kr 192. Det er Myyyye billigere enn hos frisøren min.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #9 Skrevet 26. september 2012 Min store hobby er neglene mine, så jeg handler alt av neglestæsj på ebay. Har spart mange tusen.. Søstra mi handler alt til scrapbookingen sin der. Ellers kjøper jeg mobildekslene mine der. Tenkte å prøve meg på en kjole også snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå