Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 1.Hvor vil du gifte deg? (norge, utlandet, i by/land/strand/ o.l) 2.Hvordan vil du gifte deg? (Kirke, ambassade, utendørs 0.l) 3.Hvor stort er budsjettet? 4.Hva er det viktigste med hele dagen/bryllupet?
Mamma_til_2 Skrevet 26. september 2012 #2 Skrevet 26. september 2012 1. Frankriket 2.slott/ stort herskapshus 3. ubegrenset 4. At alle koser seg og vi kan dra rett på bryllupsreise etter festen. Men nå kommer jeg aldri til og gifte meg så kanskje jeg ikke er den rette til og svare
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #3 Skrevet 26. september 2012 Ja, jeg er ikke ut etter urealistiske svar her, det må være overkommelig, noe dere har mulighet for. Altså - budsjett bør være noe dere har råd til. hi
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #4 Skrevet 26. september 2012 Ja, jeg er ikke ut etter urealistiske svar her, det må være overkommelig, noe dere har mulighet for. Altså - budsjett bør være noe dere har råd til. hi
Gulosten™ Skrevet 26. september 2012 #5 Skrevet 26. september 2012 Humanetisk i utlandet, gjerne stranda, men evt. i et rådhus (gjerne Køben). Lite budsjett, og bare familien tilstede. Det viktigste er å feire at vi har overlevd 12 år sammen, med diverse turbulens.
Gjest Ballongmamma Skrevet 26. september 2012 #6 Skrevet 26. september 2012 Norge. Humanetisk/tinghuset Lite budsjett. Har ikke satt noen sum, men vil ikke bruke så alt for mye penger. Familie og nærmeste venner. Det viktigste med dagen vil være at vi feirer hverandre som par, og at vi da er gift
pip pip Skrevet 26. september 2012 #7 Skrevet 26. september 2012 Vi skal gifte oss i Norge på Villa Malla. Sermonien skal være i kirken. Gleder meg. Skal prøve å gjøre det rimelig, men er jo klart at lokale og maten koster litt
frøken alexandra Skrevet 26. september 2012 #8 Skrevet 26. september 2012 (endret) Drømmen og den litt langsiktige planen er i Norge - Nidarosdomen i Trondheim. Budsjettet blir vel å ligge rundt tohundretusen og ca 100 gjester (har stoor familie) selskapet ønsker vi å ha i Britannia Hotell eller Lovisenlyst gård. kanskje aller helst hotellet da noe av familien kommer tilreisende. Det viktigste med dagen er at det blir VÅR dag og at alle trives meen det blir nok noen år til enda Endret 26. september 2012 av frøken alexandra
Rediken Skrevet 26. september 2012 #9 Skrevet 26. september 2012 Jeg planlegger et bryllup som skal være litt "tilbake i tid". Vielsen skal være i kirken og selve festen på Union Hotell på Øye. Budsjette er ikke satt enda, men ser for meg en sum mellom 75.000-100.000,- Det viktigste er at bryllupet blir personlig, en hyggelig atmosfære med god mat og drikke. Vi skal kun be de nærmeste siden vi ikke Ønsker mange gjester.
Appelsinpiken Skrevet 26. september 2012 #10 Skrevet 26. september 2012 Jeg planlegger et bryllup som skal være litt "tilbake i tid". Vielsen skal være i kirken og selve festen på Union Hotell på Øye. Budsjette er ikke satt enda, men ser for meg en sum mellom 75.000-100.000,- Det viktigste er at bryllupet blir personlig, en hyggelig atmosfære med god mat og drikke. Vi skal kun be de nærmeste siden vi ikke Ønsker mange gjester. ååå, misunnelig! Øye er helt fantastisk. Skulle gjerne hatt bryllupsfestem nin der jeg også om vi hadde hatt Økonomi til det.
Gjest Mentha Skrevet 26. september 2012 #11 Skrevet 26. september 2012 Trass i at ingen av oss har fridd enda har vi faktisk planlagt bryllupet, og snakket om hvordan vi ønsker å ha det dersom det blir. Vi bor på gård og hvis det blir bryllup blir det et tradisjonelt "gammeldags" tredagers gårdsbryllup. Vi skal grave opp flere av de gamle brudeskikkene (om enn ikke akkurat den med prosesjon i brudekammeret), bruke tradisjonelle bryllupsdrakter fra omegnen ol. Seremonien skal være humanetisk, og forhåpentligvis gjennomført på tuftene av den gamle gårdsbygningen. Festen blir på gården, enten i en nyombygget låve eller et stort partytelt ute i hagen. Maten blir forhåpentligvis lokalprodusert, men det har vi ikke snakket om. Budsjett har vi ikke kommet opp med enda, så jeg har faktisk ikke peiling på hvor mye det vil komme på. Det viktigste med dagen(e) er å få samlet familie og venner hos oss, og at de kan være med og feire kjærligheten, at mannen og jeg får feire kjærligheten vår til hverandre, at vi alle kan kose oss sammen og skape gode minner som en "ny" stor familie. Jeg har ingen illusjoner om et prinsessebryllup, men jeg elsker stedet jeg bor på, synes gamle skikker er interessante, og vil gjerne bringe historie til live fra svunnen slektstid sammen med mine nære og kjære.
jeem Skrevet 26. september 2012 #12 Skrevet 26. september 2012 Min største drøm er å gifte meg på toppen av et fjell,med en som har fått fisp. Til å vie oss,pluss ettpar vitner:-) deretter bryllupsfest i et lokale med venner og familie:-) vi er veldig engasjert i friluftliv så dette er det mest riktige for oss,pluss at vi ikke har noen rellasjoner til kirken.
Gjest Tullmusa83 Skrevet 26. september 2012 #13 Skrevet 26. september 2012 Tiinghuset I romjula. Budsjett 50 k At alle liker maten og har en fin fest. Håper å feire sølvbryllup å kunne feiresølvbryllup om 25 år
rytme Skrevet 26. september 2012 #14 Skrevet 26. september 2012 Gjerne i Norge, men ikke i kirken. Rådhuset er ok. Budsjettet vil nok være på kanskje 30 000? Bare de nærmeste invitert da. Det viktigste er at vi blir gift =) og at de som blir invitert har det morro!
Frøken Ubesluttsom Skrevet 26. september 2012 #15 Skrevet 26. september 2012 Drømmen er å ha et bryllup utenom det vanlige, gjerne utendørs i ekte vilmarksstil. Har ikke noe budsjett. Vil ha humanistisk vielse og invitere nær famile og venner. Det viktigste med dagen er å feire vår kjærlighet til hverandre sammen med våre nærmeste. Kunne også tenkt meg å gifta meg på nyttårsaften.
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. september 2012 #16 Skrevet 26. september 2012 1.Hvor vil du gifte deg? (norge, utlandet, i by/land/strand/ o.l) 2.Hvordan vil du gifte deg? (Kirke, ambassade, utendørs 0.l) 3.Hvor stort er budsjettet? 4.Hva er det viktigste med hele dagen/bryllupet? 1. Jeg vil gifte meg i Kroatia i sommerferien med bare forlovere og deres mann/kone og våre barn, samboeren i kirka der han er oppvokst og her som vi bor. Det blir her. 2. Siden jeg vil gifte meg i Kroatia hadde jeg valgt en passende plass. Det blir som skrevet i kirka. 3. Budsjettet er under oppbygging og jeg har begynt å bruke. Blir en plass mellom 60-70 000 og 100 000kr. 4. Det viktigste er at vi får en fin dag og at vi husker det som en flott dag med hverandre og familie og venner. Og jeg vil ikke angre på at vi brukte for masse penger, synes andre ting kanskje er viktigere enn tusenvis av blomster osv.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #17 Skrevet 26. september 2012 1.Hvor vil du gifte deg? (norge, utlandet, i by/land/strand/ o.l) 2.Hvordan vil du gifte deg? (Kirke, ambassade, utendørs 0.l) 3.Hvor stort er budsjettet? 4.Hva er det viktigste med hele dagen/bryllupet? 1. I Norge (bor i utlandet) 2. I kirken der jeg er både døpt og konfirmert. 3. Puh... Vet ikke helt. Men så billig som mulig uten at vi blakker oss helt 50-70 000 kanskje? Jeg tenker å be om så mange "tjenester" som mulig f.eks få bekjente til å bake kaken, til å sette opp håret, kjøpe/leie brukt eller på salg etc... 4. Det viktigste er å samle begge familiene våre og ha en flott dag med god mat, og en fest det skal snakkes lenge om (ikke flatfyll, selvsagt... Vi har begge vokst fra det) Her har heller ingen fridd, men vi har pratet om det. Hat fått "ok" til å se på brudekjoler ;P Sitter egentlig å venter på frieriet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå