Gå til innhold

Hva sntes dere om navnet Felix?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min mann er enige om en haug med jentenavn. Guttenavn der i mot er vi svært ueninge om. Navnet Felix elsker min mann, og jeg har begynt å like det.

Hva syntes dere om navnet? Kan du si noe om hva du forbinder med navnet? (bølle, sjenert, snill m.m)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde egentlig ikke noe forhold til det i det hele tatt før broren min kalte sønnen sin det, og den lille gutten er en storsjarmør så nå må jeg jo bare elske det :)

Tror ikke navnet egentlig har så mye å si jeg, liker du ungen liker du navnet også.

Skrevet

Felix liker jeg:)

Minte meg om en katt tidligere, men ikke nå lenger;)

Kjenner ingen med navnet , så assosierer ikke med noe spesielt, synes bare det er fint:)

Skrevet

Kjempe fint navn. Sønnen til min bror heter også det:)

Skrevet

Motenavn som ikke er det minste fint. Dessuten er det et kattenavn.

Skrevet

Jeg liker det navnet veldig godt, og sønnen min hadde hatt det, om mannen hadde vært enig.. Kjenner ingen som heter det, og forbinder det ikke med noe.

Skrevet

Når jeg var lita var jeg veldig glad i en bokserie om en boxerhund som het Felix. Kosebamsen min (boxer det også) ble også kalt Felix. Jeg kjenner to katter som heter Felix, og en labrador som heter det. Jeg kjenner også en terriertype som heter Feliks, uten x..

Jeg kjenner også en person som heter det, men han er dansk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...