HeltAnonym Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 Jeg trenger tips til hva jeg kan bake, som kan fryses og lett tas opp igjen for besøk osv
Gjest Ziva Skrevet 26. september 2012 #2 Skrevet 26. september 2012 Sjokoladerisboller Sjokoladekake Suksessterte Eplekake
Gjest Mentha Skrevet 26. september 2012 #3 Skrevet 26. september 2012 Muffins! Sjokolade, vanilije, eple og kanel, sitron... Velg en smak du liker og google oppskriften. Rør sammen, ingen heving, stek, frys og tin som du ønsker
TPK Skrevet 26. september 2012 #4 Skrevet 26. september 2012 http://www.freiahjemmekonditori.no/?id=58&type=Recipe#all Denne ble en hit i mine barselbesøk i alle fall! Server med vaniljeis.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #6 Skrevet 26. september 2012 Eplekake! Lag gjerne en langpanne, del den opp i passe deler og frys. Tin forsiktig i stekeovnen hvis du har besøk, så får du lunken eplekake Med krem! NAM!
sillyfilly og Olivia Skrevet 26. september 2012 #7 Skrevet 26. september 2012 Muffins i alle variasjoner. Enkelt å ta opp bare så mange som du trenger, og ikke en hel kake.
Blaxa Skrevet 26. september 2012 #8 Skrevet 26. september 2012 Eplekake, muffins, boller, kanelsnurrer, pizza snurrer, sjokoladekake, banankake i stor form, marmorkake... Er mye som kan fryses, som kan tines lett i micro eller stekeovnen (stekeovnen er best å tine opp med)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå