HeltAnonym Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 Hvilken butikk hører den til? Jeg søker på babycomfort, og da kommer jeg inn på babycare.no.. men når jeg var på butikken babycomfort og ville at de skulle bestille inn noe for meg fra denne siden, så sa de at de ikke var tilknyttet denne. Noen som vet hvilken butikk som hører til denne?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #2 Skrevet 26. september 2012 Butikkene har mange forskjellige navn: http://www.babycare....x.cfm?id=326369
HeltAnonym Skrevet 26. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2012 Tusen takk! Den oversikten så jeg ikke
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #4 Skrevet 26. september 2012 Babycare er en kjede, på lik linje med Barnas Hus. Baby Comfort er en frittstående butikk(dvs butikker i ålesund, Molde og Kr.sund). Såvidt meg bekjent har ikke Baby Comfort nettbutikk, så da må du såfall handle i kjedens nettbutikk.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #5 Skrevet 26. september 2012 Babycare er en kjede, på lik linje med Barnas Hus. Baby Comfort er en frittstående butikk(dvs butikker i ålesund, Molde og Kr.sund). Såvidt meg bekjent har ikke Baby Comfort nettbutikk, så da må du såfall handle i kjedens nettbutikk. Og så vidt jeg vet er Baby Comfort medlem av Babycare-kjeden om de ikke har gått ut nylig. Høres rart ut at de ikke vil bestille for deg, men de kan jo være litt sære på den butikken
HeltAnonym Skrevet 26. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2012 Ja synes det var litt rart i og med det står i denne oversikten at babycomfort her jeg bor hører til babycare nettbutikken.. Jeg ble henvist videre til en annen butikk som hører til barnas hus, men de heller kunne visst ikke bestille inn. Jeg får ta meg en ny tur, og høre med de igjen.. traff kanskje på feil folk den dagen
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #7 Skrevet 26. september 2012 Ja synes det var litt rart i og med det står i denne oversikten at babycomfort her jeg bor hører til babycare nettbutikken.. Jeg ble henvist videre til en annen butikk som hører til barnas hus, men de heller kunne visst ikke bestille inn. Jeg får ta meg en ny tur, og høre med de igjen.. traff kanskje på feil folk den dagen Men hvis du finner det på nettbutikken så kan du vel bestille det selv? Eller, hvis du bor i ålesund, vente til Barnas Hus åpner? Det er vel bare en mnds tid til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå