Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10046319 Jeg blir alltid litt skremt av sånt. Var det ikke noen som snakket om dommedag i 2012? Nå stoler vel ikke befolkningen lenger på helsemyndighetene etter svineinfluensa, så da er det vel ingen som vil ta noen eventuell vaksine heller.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #2 Skrevet 26. september 2012 Uff, nå sa de det i radioen også. Folkehelseinstitutet følger hvis nok nøye med. 3 voksne og 3 barn i isolat i Danmark.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #3 Skrevet 26. september 2012 Jeg skal hvertfall ikke ta noe vaksine, det er helt sikkert.
Gjest sug lut Skrevet 26. september 2012 #4 Skrevet 26. september 2012 Jesus Maria og alle englene, skal dommedagsgærningene blande seg med vaksinegærningene blir det festlig.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 26. september 2012 #5 Skrevet 26. september 2012 Jeg har sagt det før, og sier det igjen- har vi riktig flaks får vi en asteroide i hodet straks, så slipper vi å slite med dette fryktelige vaksinedilemmaet i det hele tatt!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #6 Skrevet 26. september 2012 Det er ikke noe mystisk ved det viruset. Det er en ny mutasjon som så mange andre. Vi vet ikke en gang om det er spessielt farlig.
Isola&Lille+julegave Skrevet 26. september 2012 #7 Skrevet 26. september 2012 Jesus Maria og alle englene, skal dommedagsgærningene blande seg med vaksinegærningene blir det festlig. Det er samma ulla, veitu
Gjest sug lut Skrevet 26. september 2012 #8 Skrevet 26. september 2012 Jesus Maria og alle englene, skal dommedagsgærningene blande seg med vaksinegærningene blir det festlig. Det er samma ulla, veitu Og det minner meg på hvor utslettframkallende alle de "alternative" menneskene er, med sin overtro, sine konspirasjonstanker og sin manglende selvinnsikt som selv etter fjorten kurs og helgesamlinger ikke har tatt dem ut av egen navle.
Himmel og hav Skrevet 26. september 2012 #9 Skrevet 26. september 2012 Jesus Maria og alle englene, skal dommedagsgærningene blande seg med vaksinegærningene blir det festlig. Det er samma ulla, veitu Og det minner meg på hvor utslettframkallende alle de "alternative" menneskene er, med sin overtro, sine konspirasjonstanker og sin manglende selvinnsikt som selv etter fjorten kurs og helgesamlinger ikke har tatt dem ut av egen navle. Homøopati kan sikkert hjelpe mot det utslettet ditt, Luten
Gjest sug lut Skrevet 26. september 2012 #10 Skrevet 26. september 2012 Jesus Maria og alle englene, skal dommedagsgærningene blande seg med vaksinegærningene blir det festlig. Det er samma ulla, veitu Og det minner meg på hvor utslettframkallende alle de "alternative" menneskene er, med sin overtro, sine konspirasjonstanker og sin manglende selvinnsikt som selv etter fjorten kurs og helgesamlinger ikke har tatt dem ut av egen navle. Homøopati kan sikkert hjelpe mot det utslettet ditt, Luten Eller krystaller eller aura-rensing.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #11 Skrevet 26. september 2012 Tror ikke vi skal tulle med dette virusert. Til og med Folkehelsa har lagt ut en sak om det: http://www.fhi.no/ew...:0:5667:1:::0:0
Himmel og hav Skrevet 26. september 2012 #12 Skrevet 26. september 2012 Jesus Maria og alle englene, skal dommedagsgærningene blande seg med vaksinegærningene blir det festlig. Det er samma ulla, veitu Og det minner meg på hvor utslettframkallende alle de "alternative" menneskene er, med sin overtro, sine konspirasjonstanker og sin manglende selvinnsikt som selv etter fjorten kurs og helgesamlinger ikke har tatt dem ut av egen navle. Homøopati kan sikkert hjelpe mot det utslettet ditt, Luten Eller krystaller eller aura-rensing. Neeehh... Da ville jeg heller gått for healing eller litt sånn dærre sjamantromming. Jeg har ei tromme og er veldig god på å si Uhmmm, så jeg kan godt fjernheale deg litt nå! Bare send meg kredittkortet ditt og pinkoden så skal du se at utslettet er vekk før du får gått av med pensjon!
Gjest sug lut Skrevet 26. september 2012 #13 Skrevet 26. september 2012 Tror ikke vi skal tulle med dette virusert. Til og med Folkehelsa har lagt ut en sak om det: http://www.fhi.no/ew...:0:5667:1:::0:0 Hvordan tuller man med et virus?
Loglady Skrevet 26. september 2012 #14 Skrevet 26. september 2012 3 voksne og tre barn på isolat? Uff, får håpe de produserer en hastevaksine med tilstrekkelig kvikksølv og annet snacks og trykker på pandemiknappen fort som faen. Noen som husker fugleinfluensaen her? Ville tilstander. De fant en død fugl i Tyskland, eller noe i den stilen.
Gjest Mentha Skrevet 26. september 2012 #15 Skrevet 26. september 2012 Se der begynner årets sykdomshysteri allerede. Jammen ser det ikke ut som en ny pandemi er på vei. Everybody panic!
mamman til to gutter Skrevet 26. september 2012 #16 Skrevet 26. september 2012 Oioioi, yngstemann har feber nå, bør han legges på isolat?????
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #17 Skrevet 26. september 2012 Denne tråden er et godt eksempel på hvordan tilitten til helsemyndighetene er svekket. Ingen tar alvoret over seg. Får inderlig håpe dette viruset,som ser mye hissigere ut en svineinfluensa, klarer å spre seg. Tipper det blir vanskelig å gjennomføre en ny massevaksinasjon.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #18 Skrevet 26. september 2012 IKKE klarer å spre seg mente jeg selvfølgelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå