Gå til innhold

Puls?!


IdaPingPong

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke målt pulsen, men har blitt betraktelig fortere andpusten den siste uka. Det kom helt brått, liksom. Løp/jogget fram til forrige lørdag, og av ulike årsaker så har det ikke blitt noe etter det - men Så fort pleier ikke formen vanligvis å falle, så her tror jeg graviditeten spiller inn, ja. Bare en liten trapp får meg til å hive etter pusten ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos gyno for å ta celleprøve nå og fikk svar på mitt spørsmål.. Jeg har jo blitt gravid igjennom prøverør og da blitt overstimmulert som da har gjort det sånn at jeg har væske i buken og magen dom da presser på lungene mine! Blir hvertfall sykemelding i lang tid fremover for dette var vist veldig alvorlig. Fikk da også se egget som lå i livmora og slappet av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å spørre ;) Da jeg trente på lørdag spratt pulsen min brått opp i 222! Jeg har aldri hatt puls over 200 før, så jeg ble litt satt ut :P Det er imidlertid ikke sånn hele tiden, da. Jeg tar sjeldent i så hardt på trening at jeg kommer noe særlig over 170-180 slag i minuttet. Jeg merker at jeg blir lettere anpusten av trappegåing og diverse også. Hjertet må slå raskere for å pumpe ut det større blodvolumet til min egen kropp og bebisen. Synes det er gøy, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...