Gå til innhold

Hvordan er Reimatecdressene i str?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babymodellene som er vide og uten strikk i livet er store i str.

De vanlige modellene med strikk i livet er helt gjennomsnittlige, iallfall ikke store.

Skrevet
Babymodellene som er vide og uten strikk i livet er store i str. De vanlige modellene med strikk i livet er helt gjennomsnittlige, iallfall ikke store.

En str 92 er vel ikke innenfor babykategorien?

Skrevet
Babymodellene som er vide og uten strikk i livet er store i str. De vanlige modellene med strikk i livet er helt gjennomsnittlige, iallfall ikke store.

92 finnes både som babymodell og vanlig, så holder ikke bare se på str. Er det strikk i livet eller ikke?

Skrevet
92 finnes både som babymodell og vanlig, så holder ikke bare se på str. Er det strikk i livet eller ikke?

Ja, det er strikk.

Skrevet

Ja er det strikk i livet er de helt ordinære i str, men du kan fint gå opp en str da strikken gjør det lett å stilpasse så den sitter bra uansett. Jeg har alltid gjort det slik at den kan brukes to sesonger.

Skrevet

Jeg synes reima er store i størrelse. Jenta mi bruker vanligvis str 86 og reimadressen i str 74 begynner akkurat å bli litt for kort i lengden nå. er babymodellen!

Skrevet

Helt vanlige. Mine barn har aldri hatt mindre størrelse i dress enn i andre klær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...