Gå til innhold

Hvordan er Reimatecdressene i str?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babymodellene som er vide og uten strikk i livet er store i str.

De vanlige modellene med strikk i livet er helt gjennomsnittlige, iallfall ikke store.

Skrevet
Babymodellene som er vide og uten strikk i livet er store i str. De vanlige modellene med strikk i livet er helt gjennomsnittlige, iallfall ikke store.

 

En str 92 er vel ikke innenfor babykategorien?

Skrevet
Babymodellene som er vide og uten strikk i livet er store i str. De vanlige modellene med strikk i livet er helt gjennomsnittlige, iallfall ikke store.
En str 92 er vel ikke innenfor babykategorien?

 

92 finnes både som babymodell og vanlig, så holder ikke bare se på str. Er det strikk i livet eller ikke?

Skrevet
Babymodellene som er vide og uten strikk i livet er store i str. De vanlige modellene med strikk i livet er helt gjennomsnittlige, iallfall ikke store.
En str 92 er vel ikke innenfor babykategorien?
92 finnes både som babymodell og vanlig, så holder ikke bare se på str. Er det strikk i livet eller ikke?

 

Ja, det er strikk.

Skrevet

Ja er det strikk i livet er de helt ordinære i str, men du kan fint gå opp en str da strikken gjør det lett å stilpasse så den sitter bra uansett. Jeg har alltid gjort det slik at den kan brukes to sesonger.

Skrevet

Jeg synes reima er store i størrelse. Jenta mi bruker vanligvis str 86 og reimadressen i str 74 begynner akkurat å bli litt for kort i lengden nå. er babymodellen!

Skrevet

Helt vanlige. Mine barn har aldri hatt mindre størrelse i dress enn i andre klær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...