It's all about me Skrevet 26. september 2012 #2 Skrevet 26. september 2012 Babymodellene som er vide og uten strikk i livet er store i str. De vanlige modellene med strikk i livet er helt gjennomsnittlige, iallfall ikke store.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #3 Skrevet 26. september 2012 Babymodellene som er vide og uten strikk i livet er store i str. De vanlige modellene med strikk i livet er helt gjennomsnittlige, iallfall ikke store. En str 92 er vel ikke innenfor babykategorien?
It's all about me Skrevet 26. september 2012 #4 Skrevet 26. september 2012 Babymodellene som er vide og uten strikk i livet er store i str. De vanlige modellene med strikk i livet er helt gjennomsnittlige, iallfall ikke store. En str 92 er vel ikke innenfor babykategorien? 92 finnes både som babymodell og vanlig, så holder ikke bare se på str. Er det strikk i livet eller ikke?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #5 Skrevet 26. september 2012 Babymodellene som er vide og uten strikk i livet er store i str. De vanlige modellene med strikk i livet er helt gjennomsnittlige, iallfall ikke store. En str 92 er vel ikke innenfor babykategorien? 92 finnes både som babymodell og vanlig, så holder ikke bare se på str. Er det strikk i livet eller ikke? Ja, det er strikk.
It's all about me Skrevet 26. september 2012 #6 Skrevet 26. september 2012 Ja er det strikk i livet er de helt ordinære i str, men du kan fint gå opp en str da strikken gjør det lett å stilpasse så den sitter bra uansett. Jeg har alltid gjort det slik at den kan brukes to sesonger.
januarbaby + novemberspire Skrevet 26. september 2012 #7 Skrevet 26. september 2012 Jeg synes reima er store i størrelse. Jenta mi bruker vanligvis str 86 og reimadressen i str 74 begynner akkurat å bli litt for kort i lengden nå. er babymodellen!
Aliena Skrevet 26. september 2012 #8 Skrevet 26. september 2012 Helt vanlige. Mine barn har aldri hatt mindre størrelse i dress enn i andre klær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå