Novadona Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 Vi ønsker å flytte et kumlokk ca 2 meter på eksisterende rør/linje (privat), hva koster no sånt hos rørlegger?
Tro smo konosoro Skrevet 26. september 2012 #2 Skrevet 26. september 2012 Du får spørre en rørlegger da.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 26. september 2012 #3 Skrevet 26. september 2012 Vanskelig for oss å si en pris! Men du må også ta i betraktning at det sannsynligvis må graves litt selv om det er på eksisterende rørledning, og da må det leies inn noen for å gjøre det også.
Novadona Skrevet 26. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2012 Jeg trodde du var rørlegger, Tro Smo Konosoro!
Novadona Skrevet 26. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2012 Kira Bjeffer: Vi må grave ja, men det for jeg fikset av en bekjent. I dag var det en rørlegger her, og han sier det er ca 650 (eks moms) timen, og tar ca en dag. Han ville ikke gi fastpris. Det skal/kan settes opp en kum i dimensjonen 3,15. Om jeg forstod det rett, kostet kummen ca 10-15.000! Vanskelig for oss å si en pris! Men du må også ta i betraktning at det sannsynligvis må graves litt selv om det er på eksisterende rørledning, og da må det leies inn noen for å gjøre det også.
Tro smo konosoro Skrevet 3. oktober 2012 #6 Skrevet 3. oktober 2012 Så bra at du spurte en rørlegger og fikk et realistisk prisoverslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå