Gå til innhold

Tyngre svangerskap 2. gang


Spurven <3

Anbefalte innlegg

Hei.

Må innrømme at det er litt tyngre å være gravid i en alder av 35 enn sist. Har vært sykemeldt i halvannen måned allerede og er no 25+4.

Sliter med rygg og bekken problemer og har fått beskjed om å ta kontakt med naprapat. Noen av dere som har erfaring med det?

 

Det siste nå er hjertebank som kommer når jeg minst venter det. Jeg vet jo at det er noe kjekt som kommer i januar, men jeg kommer til å tenke meg godt om før jeg vurderer eventuelle flere barn.

 

Håper alle dere er friske og fine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Ja,noe helt annet denne 2 gangen for meg og. Hehe, forrige gang for 5 år siden stod jeg i gardintrapp 4 dag overtid og klippet hekken med hekksaks, knis. Mens nå er det mye tyngre og blir fortere sliten.

Jeg går til naprapat 1 gang i uken, det holder bekkenet sånn noenlunde i sjakk, og svømmer også ca 1 gang i uken. Naprapaten behandler med føere metoder, og føler jeg får utbytte av det. Er nå i uke 26 et sted og jobber ennda fullt.

Hjertebank har jeg også, men jeg er født med det. hjertet hopper over noen slag innimellom og de neste slagene er helt på tur. :-) men det er ikke farlig, hjertet blir belastet mer nå pga av blodvolum. Så litt rart, du har de samme plagene som meg. :-) jeg har termin 4 januar.

Håper du får det bedre med hensyn til bekkenet og lykke til hos Naprapaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma här! Känns tyngre och jobbigare och är defenitivt mer sliten.. Men man har ju ett barn hemma redan som kräver sitt så är väl därför jag är mer sliten.. Går till kiropraktor för bekkenet och så trycker hon över magen så jag ska få andas lättare :)

är i v 25 och ska till läkaren på tisdag och fråga om sjukskrivning.

jobbar 100 % ännu.

Men har jobb där jag står hela dagen lång och det börjar ta på krafterna.

Lycka till till er :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg føler meg sliten, men har nok presset meg mer på jobb også... så har jeg en 2 åring, å det merkes på kroppen. Han er i trassalder også, så da blir det en del krangling om alt og ingenting :P

I morgen har jeg heldigvis fri <3 åååhhh... det trenger jeg virkelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ja, det er overraskende tungt til tider. Og jeg har en "snill" jobb, passe mye sitting og bevegelse, gode stoler osv. Så synes jo jeg bør klare å jobbe 100% (blir lange dager med pendling).

Men teller på knappene om jeg må be om sykemelding eller ei.

 

Har en super fysioterapeut/manuell terapeut som holder rygg og bekken i sjakk, samt at jeg gjør 10% hjemme.

Heldig med mann som ofte både leverer og henter når kynnere og kroppen ber om hvile.

Gleder meg til uke 2 i desember når jeg slipper å slepe meg til bussen for å dra til jobb:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...