Gå til innhold

Til alle dere vakre desember-mammaer...


Søskendrøm<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

klart:) mangler bare stellebord......vi er på flyttefot, så må jeg se over klærne,men tror det meste er i boks:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet ganske lite, men det er fordi vi har stort sett alt fra 3-åringen som skal bli storebror. Han er født i januar, så det blir samme årstid på de to gutta også. Ganske praktisk sånn sett :) Har bare handlet vippestol, noen få klesplagg, bilstolpose (Voksi Move) og ikke noe mer enn det tror jeg... Får se over dyner og trekk de neste ukene og se om det kan brukes på nytt eller om vi må kjøpe nytt.

 

Kjenner jeg systemet rett så får vi vel en del og, så skal jo minstemann også feire jul, så da blir det vel en julegave eller to også. Ungene er jo relativt kjent for å være bortskjemt i jula... :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på flyttefot her også, så alt er pakket ned, så må få en oversikt når vi har flyttet. Tror alt er i boks nå da. Mulig noen klesplagg, men ellers tror jeg ikke vi mangler noe nå :)

 

Og for mye klær blir ikke vi å kjøpe uansett, er jo jul bare noen få uker etter fødsel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangler stellebord (er nesten nabo med ikea så det er fort gjort) og amme-bher, så er alt i boks! :) Når tid bør en egentlig kjøpe amme-bh? Jeg innbiller meg at en ikke vet str man trenger før etter fødselen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg begynte med amme-bh allerede for 3 mnd siden. har kjøpt 2 stk i 95E brukte før 90C/D, etter at jeg ble gravid begynte jeg med 90D og 95DD. så jeg har litt av hvert. jeg hater BH-er generelt så jeg liker at det er større og behagelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg har kjøpt masse utstyr og klær. av store ting mangler jeg seng og stellekommode og stellematte. så må vi jo sette alt på plass. vaske klær, brette de, organisere de etter størrelse om-organisere soverommet vårt for han skal ligge sammen med oss den første tiden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to! Jeg var nesten på grininga da min allerede store 75C ble til 80D+, og egentlig enda større.. Jeg hater bher og jeg HATER bh-shopping! Sålenge jeg ikke begynner å lekke så tror jeg at jeg skal drøye det til jeg absolutt må :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lekker ikke akkurat, men begynte å få noen dråper her og der for ca 1 mnd siden. bruker ikke innlegg enda men har kjøpt ett par i ull/silke fra bleieboden.no og en pakke med antibakteriell engangsinnlegg. 60stk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...