Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 Gutten vår hadde feber igår ettermiddag men til kvelden feberfri og er d nå i dag tidlig også. Litt grinete i natt og en bløt bleie for å være han. Men d kan jo bare være en utblåsning siden magen alltid er hard. Hadde dere vært hjemme? Har ingen flere sykt barn dager igjen så d må bli uten lønn. Føler d er dumt at d ofte er meg som må ta sykt barn siden mannen er borte på jobb og jeg har vært litt syk denne høsten i tillegg
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #2 Skrevet 26. september 2012 Siden han har vært grinete i natt og hatt bløt bleie, så hadde jeg nok holdt han hjemme..
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 26. september 2012 #3 Skrevet 26. september 2012 Jeg hadde vært hjemme med min lille
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #5 Skrevet 26. september 2012 Nå vet ikke jeg hva mannen din driver med, men kan ikke han unngå å reise/kommet hjem i går hvis barnet er sykt? Ellers må du bare finne deg i å ta ulønnet fri (hvis det ikke gjør jobben din grinete).
jente___ Skrevet 26. september 2012 #6 Skrevet 26. september 2012 Jeg hadde vært hjemme! En feberfri dag her, alltid!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #7 Skrevet 26. september 2012 Vanskelig å få han hjem fra Tromsø og jada jobben blir nok veldig grinete !
jente___ Skrevet 26. september 2012 #8 Skrevet 26. september 2012 Har man fått barn, så er det dessverre bare sånn det er. Heller at du tar ut en dag, en at du må hente i bhg halvveis i dagen og være resten av uka hjemme vel?
Blaxa Skrevet 26. september 2012 #9 Skrevet 26. september 2012 Hadde helt klart holdt meg hjemme med ungen jeg ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå