Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #1 Skrevet 26. september 2012 Hvis ikke barnehagetantene er til stede, og jeg ser noen gjøre noe rampete mot min unge(ala dytte eller slå) da sier jeg selvsagt fra. Men hva hvis en av barnehagetantene var til stede? Ville du likevel sagt fra på samme måten? Eller hadde du forventet at barnehagetanta sa fra på en skikkelig måte til den rampete ungen? Jeg er litt sånn at hvis foreldrene, eller andre som skal "ha ansvar" er til stede er jeg ikke så kjapp til å si fra. Da forventer jeg andre tar seg av det siden de er ansvarlige for ungen. Men jeg er redd jeg tenker feil. For jeg vil jo at barnet mitt skal tro at jeg alltid beskytter henne uansett hvem jeg er sammen med. Hva gjør du?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #2 Skrevet 26. september 2012 Man er ikke fritatt sin plikt som foreldre bare fordi man er på barnehagens område. Selvfølgelig kan du si ifra..
Blaxa Skrevet 26. september 2012 #3 Skrevet 26. september 2012 Ved henting/levering, så ser jeg det fortsatt som delvis mitt ansvar. Men samtidig så er jeg nok litt sånn, at om det er et rampete barn som "utagerer" mit mitt, så forventer jeg at de ansatte ordner opp, om de er tilstede. Det ligger noe i dette med at ungen skal være trygg på de ansatte, og samtidig, så synes jeg det blir feil for meg å ta tak i noen andres barn, når en av de som skal passe på h*n er der. Også viser jeg jo flere ganger utenfor bhg sammenheng at jeg er der for ungen mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå