Chelseafan Skrevet 25. september 2012 #1 Skrevet 25. september 2012 Jeg har en,men trenger vel flere veldig fornøyd med den jeg har kjøpt,men det er mest 0-2 mnd så det vil si den varer til Mars tida,tenkte kanskje jeg måtte ha en til siden det forsatt vinter,kjølig
?en til? Skrevet 25. september 2012 #2 Skrevet 25. september 2012 er det til baby du mener? i så fall liker jeg godt de i ullfleece fra devold, de er passe tykke, deilige med lite klær under, men romslige nok til å ha mer under om det er kaldt om det er til eldre liker jeg best skogstad
Chelseafan Skrevet 25. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2012 Ja selvsagt . Jeg trenger da ikke det . Oki takk for forslaget
Jaffs Skrevet 25. september 2012 #4 Skrevet 25. september 2012 Reima har noen deilige i fleece. De er ikke så kjempedyre heller Men de er kjempemyke og gode i str.
Squirrel79 Skrevet 26. september 2012 #5 Skrevet 26. september 2012 Jeg signerer det med ullfleece dressen fra Devold. Den er passe tykk, og lett å ta av og på da den er god og posete. Vi har hatt den i 3 forskjellige størrelser til mini, og har ønsket oss en sånn til nestemann som kommer i desember. Ellers har jeg kjøpt denne også: https://www.flust.no/klaer-og-sko/baby/dresser/color-kids-alaleh-pilefleece-suit/ Den er litt tykkere, så er litt usikker på om den egner seg noe særlig til å bruke i vogna. Men har planer om å bruke bæresele/sjal en del, så den er nok bra til det når det er ganske kaldt. Skikkelig bamsedress!
Chelseafan Skrevet 26. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2012 Tusen takk for linken.ser veldig fin ut
Charlotte23 Skrevet 26. september 2012 #7 Skrevet 26. september 2012 Noen som vet hvor man kan få tak i Devold sin ullfleece dress?
?en til? Skrevet 26. september 2012 #8 Skrevet 26. september 2012 Tror de har devold på flust.no, ellers er det utsalg i langevågen/møre og romsdal, obs har vel kanskje devold? flere sportsbutikker fører devold, men er usikker på om de har den dressen..
Kæmma og trultene Skrevet 27. september 2012 #9 Skrevet 27. september 2012 Coop obs sin kom best ut i test...koster ca 700, er myk, varm og vanntett. Mitt valg iallefall
Chelseafan Skrevet 27. september 2012 Forfatter #10 Skrevet 27. september 2012 Oki får se på den da men dette er jo til en liten en på ca 3mnd, ho/han har dress til 2mnd alders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå