Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #1 Skrevet 25. september 2012 Er forsinket med mensen nå, nettopp takket ja til en ny stilling som nattevakt. Er sykepleier. Hvordan er det å gå natt om en er gravid? Går det bra? Har hørt at det ikke er anbefalt? Vi har heller ikke lyst på flere barn akkurat nå, nettopp ferdig med utdannelsen min og holder på å renovere et digert hus, har også to tette fra før og minste er nettopp blitt 2.. Hadde sett frem til litt pusterom nå, mulig jeg tar sorgene på forskudd, men har en "dårlig" følelse!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå