Gå til innhold

Er så redd jeg er gravid.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er forsinket med mensen nå, nettopp takket ja til en ny stilling som nattevakt. Er sykepleier. Hvordan er det å gå natt om en er gravid? Går det bra? Har hørt at det ikke er anbefalt? Vi har heller ikke lyst på flere barn akkurat nå, nettopp ferdig med utdannelsen min og holder på å renovere et digert hus, har også to tette fra før og minste er nettopp blitt 2..

 

Hadde sett frem til litt pusterom nå, mulig jeg tar sorgene på forskudd, men har en "dårlig" følelse!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...