Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #1 Skrevet 25. september 2012 Datteren min klør så veldig inni hendene, særlig på nettene. Fot-hånd-munnsyke? Eller hva det heter, ingen andre symptomer men....
Himmel og hav Skrevet 25. september 2012 #3 Skrevet 25. september 2012 Hånd, fot og munn gir små blemmer i hendene, så det ville du sett. Har hun noe utslett. eksem el? Jeg klør veldig i hendene om jeg har spist noe jeg er allergisk mot, og det blir verre av varme, Du kan jo lese her også: http://nhi.no/foreldre-og-barn/ungdom/sykdommer/skabb-1662.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå