Gå til innhold

Hva er galt når barnet ikke tisser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnehagetanten kunne fortelle at vår sønn ( på 15 mnd) hadde hatt tørr bleie i hele dag å det reagerte hun på.

Vi bytter veldig masse tissebleier på ham iløpet av en dag,,å jeg reagerte selv i kveld på at han hadde tørr bleie da vi sku legge ham.Barnehagen tanten ringte etter han var lagt fordi hun hadde glemt å informere oss om dette da vi hentet ham,å nå husker jeg ikke helt om jeg i det hele tatt har skiftet noe tissbleie i løpet av ettermiddagen eller om det bare er bæsjbleia vi har skiftet :P

Men hva kan det være om et barn går en hel dag uten å tisse? finner ikke noe om dette på nett:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har barnet fått i seg nok drikke?

At barnet ikke har tisset i det hele tatt på en hel dag ville bekymret meg. Er barnet urolig eller viser andre tegn til ubehag?

Akutt urinretensjon kan være veldig skadelig, jeg ville kontaktet legevakten for rådføring.

Skrevet

drakk masse i går å har drukket masse i dag også,men skal en tur til lege i morgen så får høre da

Skrevet

Vet ikke om andre grunner en dehydrering. Det må tas alvorlig på små barn og det er flott at den ansatte ringte for å melde i fra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...