Gå til innhold

Finnes det noen gode BH'er som kan 'forstørre' min a-cup til b-cup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nesten blitt flatbrøstet etter ammingen. Før jeg fikk barn fylte jeg en a-cup, men nå fyller jeg bare halve cupen:( derfor lurer jeg på om det er noen som har opplevd det samme som meg, men som har funnet noen skikkelige 'super bh'er' som har gitt større pupper?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt flat, og stort sett bare snoopy som passer:-( Så når amming er ferdig denne gangen blir det nye pupper!

Skrevet

Jeg har også fått flate pupper etter amming. Kjøpte super push-up BH på hennes & mauritz. Den er full i vattinnlegg, men puppene såg litt større ut, uten det virket unaturlig :)

Skrevet
Jeg har nesten blitt flatbrøstet etter ammingen. Før jeg fikk barn fylte jeg en a-cup, men nå fyller jeg bare halve cupen:( derfor lurer jeg på om det er noen som har opplevd det samme som meg, men som har funnet noen skikkelige 'super bh'er' som har gitt større pupper? :)

Har samme problem - bare at jeg ikke har pupper i det hele tatt fra før ;) MEN jeg bruker "bump schell" (eller noe lignende) fra lindex. Kjøper i 85B og det ser helt ekte ut - og de får meg til å føle meg vel :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...