Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #1 Skrevet 25. september 2012 Jeg har nesten blitt flatbrøstet etter ammingen. Før jeg fikk barn fylte jeg en a-cup, men nå fyller jeg bare halve cupen:( derfor lurer jeg på om det er noen som har opplevd det samme som meg, men som har funnet noen skikkelige 'super bh'er' som har gitt større pupper?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #2 Skrevet 25. september 2012 Jeg er helt flat, og stort sett bare snoopy som passer:-( Så når amming er ferdig denne gangen blir det nye pupper!
Rediken Skrevet 25. september 2012 #3 Skrevet 25. september 2012 Jeg har også fått flate pupper etter amming. Kjøpte super push-up BH på hennes & mauritz. Den er full i vattinnlegg, men puppene såg litt større ut, uten det virket unaturlig
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #4 Skrevet 25. september 2012 Jeg har nesten blitt flatbrøstet etter ammingen. Før jeg fikk barn fylte jeg en a-cup, men nå fyller jeg bare halve cupen:( derfor lurer jeg på om det er noen som har opplevd det samme som meg, men som har funnet noen skikkelige 'super bh'er' som har gitt større pupper? Har samme problem - bare at jeg ikke har pupper i det hele tatt fra før MEN jeg bruker "bump schell" (eller noe lignende) fra lindex. Kjøper i 85B og det ser helt ekte ut - og de får meg til å føle meg vel
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #5 Skrevet 25. september 2012 Her er den: http://www.lindex.co...tyleId=17918011 #4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå