bIomstre Skrevet 25. september 2012 #1 Skrevet 25. september 2012 Synes dette høres ut som et godt verktøy for å ta vare på interresante ting man surfer over, så det går ann å finne igjen (oppskrifter f.esk). Men må de som har lagt ut bilder (f.eks i en blogg) ha gjort det mulig for bildet å kunne pinnes i Pinterest, eller kan så si alt pinnes... og i såfall hvordan? Har nå surfet litt innom de siste bloggene jeg kan huske å ha testet oppskrifter fra, og kun en av de hadde bilder der det sto "pin it" når jeg sveiper over med pekeren. Noe annet å gjøre? Pinterest er kanskje ikke så mye i bruk på norske sider ennå? Noen aktive pinterestbrukere som har noen nybegynner råd å komme med?
bIomstre Skrevet 25. september 2012 Forfatter #2 Skrevet 25. september 2012 Ah, nå fant jeg noen ikoner jeg kunne trykke på her som lå i headingen, uavhengig om jeg sveipet over bildet. Det kan kanskje være løsningen? Spendt på om jeg finner det igjen i blogger da, dette var på tv2 sine sider...
Mami_ Skrevet 25. september 2012 #3 Skrevet 25. september 2012 Nå husker ikke jeg hvordan jeg ordnet det, men når jeg registrerte meg på pinterest var det veiledning på hvordan man skulle få et "bokmerke" øverst i nettleseren som står "pin it" på. Når jeg trykker på den får jeg opp bildene på siden jeg er inne på og må velge et som skal illustrere lenken jeg legger inn på pinterest. Skal se om jeg finner ut av hvordan man installerer dette
Mami_ Skrevet 25. september 2012 #4 Skrevet 25. september 2012 Logg inn og prøv denne lenken http://pinterest.com/about/goodies/
bIomstre Skrevet 25. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2012 Det høres jo supert ut. Da kan alt pinnes da? Jippi, jeg går også og leter :-)
bIomstre Skrevet 25. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2012 Ha, ha. det funka! Tusen takk
Mami_ Skrevet 25. september 2012 #7 Skrevet 25. september 2012 No problem! Er også masse artig inne på selve Pinterest "forsiden". Velg deg noen kategorier du vil følge. F.eks. DIY and Crafts er det mange gode gjør-det-selv ideer til hus og hjem som du kan repinne og få inn på din egen side
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå