Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #1 Skrevet 25. september 2012 Jeg så en gang et matprogram der de tok en løk, pakket den inn i en slags deig og stekte den i ovnen. Som gravid virker dette som en fantastisk delikatesse som bare må prøves! Men jeg finner bare oppskrifter på bakt løk uten deig eller løkpai med både egg oge ost og alt mulig. Jeg vil ha hel løk med deig rundt! Er det noen der ute som kan hjelpe meg?
kråkemamma Skrevet 25. september 2012 #4 Skrevet 25. september 2012 Butterdeig? Kan kjøpes i frysedisken. Pakk inn og stek
3 er nok! Skrevet 25. september 2012 #6 Skrevet 25. september 2012 Man kan pakke inn alt i butterdeig! Og tine sin krenket med hvitløk er helt super til:)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #7 Skrevet 25. september 2012 Man kan pakke inn alt i butterdeig! Og tine sin krenket med hvitløk er helt super til:) krenket med hvitløk???
3 er nok! Skrevet 25. september 2012 #8 Skrevet 25. september 2012 Man kan pakke inn alt i butterdeig! Og tine sin krenket med hvitløk er helt super til:) krenket med hvitløk??? Haha! Skriver fra iPhone. Kremost! Jeg mener kremost:) tines kremost med hvitløk (lilla boks) jeg vet ikke hvordan man krenker en hvitløk...
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #9 Skrevet 25. september 2012 Man kan pakke inn alt i butterdeig! Og tine sin krenket med hvitløk er helt super til:) krenket med hvitløk??? Haha! Skriver fra iPhone. Kremost! Jeg mener kremost:) tines kremost med hvitløk (lilla boks) jeg vet ikke hvordan man krenker en hvitløk... Før eller etter steking?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå