Nirgal Skrevet 25. september 2012 #1 Skrevet 25. september 2012 Noen som har erfaring med netthandelen? Må man ha paypal for å handle der? Koster frakt mye? Har tenkt litt på å registrere med der, for dukker opp mye fint i ny og ne, men er litt skeptisk for hva om du da byr på en ting og vinner den åsså kommer frakten og det blir sviiindyrt... Tar det lang tid før du har varen i posten?
Chelseafan Skrevet 25. september 2012 #2 Skrevet 25. september 2012 Handler der jeg vet de kommer i posten. er mest dvder, klær og andre ting til babyen Dvd til meg og pappan da . tar ca 1 uke
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #3 Skrevet 25. september 2012 Jeg har handlet der og er fornøyd, ikke alt er den beste kvalitet men nå er det ikke alt som jeg har betalt mye for heller. Kjøpte slike bord/puter til å ha pcn på når du sitter i sofaen til 1kr stk. De er lette som fjør og ikke den bestekvaliteten, men de er veldig mye brukt her i huset og til 1kr så hadde jeg ikke forventet meg så mye heller (men kunne glatt betalt 100kr for de i butikken eller litt mer, ungene bruker de veldig mye for de er rosa. ) og når jeg kjøpte annet så betale jeg ikke noe mer i frakt. Så skal du kjøpe noe er det greit å kjøpe flere ting slik at frakten ikke blir så mye på den ene tingen. Det er en knapp på hver auksjon der det står beregn frakt. De fleste tingene går under samme, så kjøper du mange ting som til sammen veier under 10kg betaler du bare en frakt. Men kjøper du flere store ting så blir det litt annet, men da står det om dette. Du får regning å betale i e-post og den står også ett eller annet sted på siden din, auksjonen for den ene dagen blir samlet opp og får ett nr klikker du på den kommer det opp kid nr, det du skal betale og kontornr. Du betaler den i nettbanken din bare, så du trenger ikke kort. Har flere kunder på jobb som skriver en regning og betaler den i posten også. Så du kan velge litt hvordan du gjør det. For meg som ikke er så flink på slike ting var det ikke vanskelig. Jeg kjøpte ett drivhus der, derfor jeg laget meg kontoder. Det kostet 710kr i frakt, men dette viste jeg før jeg bydde på det. Og totalsummen jeg betalte for det ble halveprisen for ett halvparten så stort drivhus som plantasjen har. Og jeg er super fornøyd. Fikk det hjem på døra.
Nirgal Skrevet 25. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2012 Handler der jeg vet de kommer i posten. er mest dvder, klær og andre ting til babyen Dvd til meg og pappan da . tar ca 1 uke Nå tenkte jeg på siden www.netthandelen.no ikke det å handle på nett generelt hehe
Nirgal Skrevet 25. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2012 Jeg har handlet der og er fornøyd, ikke alt er den beste kvalitet men nå er det ikke alt som jeg har betalt mye for heller. Kjøpte slike bord/puter til å ha pcn på når du sitter i sofaen til 1kr stk. De er lette som fjør og ikke den bestekvaliteten, men de er veldig mye brukt her i huset og til 1kr så hadde jeg ikke forventet meg så mye heller (men kunne glatt betalt 100kr for de i butikken eller litt mer, ungene bruker de veldig mye for de er rosa. ) og når jeg kjøpte annet så betale jeg ikke noe mer i frakt. Så skal du kjøpe noe er det greit å kjøpe flere ting slik at frakten ikke blir så mye på den ene tingen. Det er en knapp på hver auksjon der det står beregn frakt. De fleste tingene går under samme, så kjøper du mange ting som til sammen veier under 10kg betaler du bare en frakt. Men kjøper du flere store ting så blir det litt annet, men da står det om dette. Du får regning å betale i e-post og den står også ett eller annet sted på siden din, auksjonen for den ene dagen blir samlet opp og får ett nr klikker du på den kommer det opp kid nr, det du skal betale og kontornr. Du betaler den i nettbanken din bare, så du trenger ikke kort. Har flere kunder på jobb som skriver en regning og betaler den i posten også. Så du kan velge litt hvordan du gjør det. For meg som ikke er så flink på slike ting var det ikke vanskelig. Jeg kjøpte ett drivhus der, derfor jeg laget meg kontoder. Det kostet 710kr i frakt, men dette viste jeg før jeg bydde på det. Og totalsummen jeg betalte for det ble halveprisen for ett halvparten så stort drivhus som plantasjen har. Og jeg er super fornøyd. Fikk det hjem på døra. Det hørtes jo bra ut, likte det at man ikke må registrere kortnr men kan betale som en vanlig regning:D Takk for god info, da skal jeg gå inn å se hva jeg får til, så blir det kanskje et par gode kjøp på meg etterhvert også:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå