Chelseafan Skrevet 25. september 2012 #1 Skrevet 25. september 2012 De sier jo ikke det er bra og ligge på ryggen,men hva er det som kan skje? jeg føler det er best,er ikke noe godt og ligge på siden lengre synes jeg, og magen skal du skal du selvsagt ikke ligge på.
Turtelduen Skrevet 25. september 2012 #2 Skrevet 25. september 2012 Hvis du ikke har noe ubehag med å ligge på magen er vel det greit? Jeg blir svimmel og uvel fordi babyen trykker på pulsåren, men det er ikke alle det gjøre det på. Du merker vel om det ikke er bra. Hadde jammen ligget på ryggen om jeg ikke hadde blitt dårlig :) Heldige du!
Chelseafan Skrevet 25. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2012 Ligger ikke på magen, Men helst ryggen.så du mener det ikke er farlig? jeg merker ingenting
Turtelduen Skrevet 25. september 2012 #4 Skrevet 25. september 2012 Nei, det har jeg aldri hørt om. Og jeg har vært en del hos leger da dette er mitt 6 svangerskap... Det er bare om du får ubehag. Noen svimer av fordi babyen hindrer blodomløp. Men ikke alle babyer ligger slik at den trykker på blodåren. Vene Cava syndrom heter det der du får ubehag. http://jordmorsiri.no/fra_a_til_aa/U/tag/page/null/root/tag=vena%20cava%20syndrom
Turtelduen Skrevet 25. september 2012 #5 Skrevet 25. september 2012 Ligger ikke på magen, Men helst ryggen.så du mener det ikke er farlig? jeg merker ingenting Jeg mente på ryggen
Chelseafan Skrevet 25. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2012 Tusen takk for linken . står jo at du merker ubehag og snur deg selv da så bra:) da ligger jeg på ryggen heretter
stch85 Skrevet 25. september 2012 #7 Skrevet 25. september 2012 jeg får en sånn trykkende følelse i magen når jeg ligger på ryggen, ubehagelig. Så har klart å venne meg til å ligge på sida, håper det går bra når jeg blir større også
Chelseafan Skrevet 25. september 2012 Forfatter #8 Skrevet 25. september 2012 Jeg er lei av og ligge på siden gjort det siden starten ( 5Juni ) da fikk vite jeg var gravid, føler at det begynner og bli ubehaglig også
stch85 Skrevet 25. september 2012 #9 Skrevet 25. september 2012 jeg lå på magen i starten, men nå syns jeg ikke det er noe behagelig lenger. Men jeg merker jo at jeg ligger og bytter fra side til side hele natta.
Chelseafan Skrevet 25. september 2012 Forfatter #10 Skrevet 25. september 2012 Oki jeg gjør også det,babyen ligger på venstre side,så tør nesten ikke ligge på den siden,så blir stort sett bare høyre
stch85 Skrevet 25. september 2012 #11 Skrevet 25. september 2012 tror ikke det er farlig å ligge på den siden uansett, du føler kanskje at du ligger på babyen, men du må huske at den ligger veldig godt beskytta inni deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå